#2 af Phatchick (slettet)
Ny..
Du læser en tråd i debat > vægttabPhatchick (slettet)
re: Ny..
Hej mianne og velkommen til.
Det er en rigtig god side, som hjælper med at holde styr på hvor mange kalorier man indtager i løbet af en dag.
Men for at regne ud hvor mange kalorier du skal have, skal du finde ud af hvad din totale energiomsætning er.
Det kan du gøre på motion-online.dk
Hvis du søger på basalstofskifte, så får du 2 muligheder for at regne ud hvad du forbruger pr. dag og udfra det, kan du så finde ud af, hvor meget du skal skære ned.
Mit bud vil være at du skal have mellem 1200-1500 kcal pr. dag for at tabe dig.
Mvh PhatC
Det er en rigtig god side, som hjælper med at holde styr på hvor mange kalorier man indtager i løbet af en dag.
Men for at regne ud hvor mange kalorier du skal have, skal du finde ud af hvad din totale energiomsætning er.
Det kan du gøre på motion-online.dk
Hvis du søger på basalstofskifte, så får du 2 muligheder for at regne ud hvad du forbruger pr. dag og udfra det, kan du så finde ud af, hvor meget du skal skære ned.
Mit bud vil være at du skal have mellem 1200-1500 kcal pr. dag for at tabe dig.
Mvh PhatC
17 år22. maj 2007 kl. 19:21
bruger slettet
Hej
Hej Phatchick.. Tak for svaret. Jeg synes også det er en kanon hjemmeside. Er startet idag, og er imponeret. Der er lidt smart at taste madindtagelse ind - man tænker mere over det.. Jeg prøver med de 1200 - 1500 kcal du anbefaler og tjekker den side du nævnte.
God dag.
V.h.
Marianne
God dag.
V.h.
Marianne
17 år22. maj 2007 kl. 20:01
lomm (slettet)
Hej,
Det kommer meget an på hvor høj du er og hvor meget du vejer - jo flere kilo du bærer rundt på, jo mere forbrænder du.
Jeg tror på at kroppen vil gå i strejke hvis du kommer for langt ned i energiindtag.
Men du kan nu også se det herinde, hvis du har fyldt dine mål ind samt beskrevet om din dag generelt er med lav/middel/høj aktivitet.
Vælg en dag tilbage i tiden, tast en typisk dags motion ind og tryk gem. Så vil den give dig det det har forbrændt.
Herfra skal du så trække 500 kcal eller 2000 KJ for at opnå et gennemsnitligt vægttab på 0,5 kilo (fedtvæv) om ugen.
Mvh Lone
Det kommer meget an på hvor høj du er og hvor meget du vejer - jo flere kilo du bærer rundt på, jo mere forbrænder du.
Jeg tror på at kroppen vil gå i strejke hvis du kommer for langt ned i energiindtag.
Men du kan nu også se det herinde, hvis du har fyldt dine mål ind samt beskrevet om din dag generelt er med lav/middel/høj aktivitet.
Vælg en dag tilbage i tiden, tast en typisk dags motion ind og tryk gem. Så vil den give dig det det har forbrændt.
Herfra skal du så trække 500 kcal eller 2000 KJ for at opnå et gennemsnitligt vægttab på 0,5 kilo (fedtvæv) om ugen.
Mvh Lone
17 år23. maj 2007 kl. 18:17
bruger slettet
Hej.. og tak for svarerne. Har nu prøvet at være her siden i tirsdags og det hjælper på det... Jeg er vild imponeret, og har allerede tabt mig. Det er lidt godt, når man skal skrive det mad ind man spiser og jeg er endda begyndt at drikke lidt mere!!
17 år25. maj 2007 kl. 08:18
Jeg er ny og er vild med denne hjemmeside. Håber det kan hjælpe mig lidt til de sidste kilo..
Men hvor mange kcal. må man ca. spise om dagen når man vil tabe sig? Kan ikke finde det nogen steder..