venter på storken

Du læser en tråd i debat > vægttab

venter på storken
ja nu går jeg lige til sagen..
skulle der være nogle der lissom jeg skal tabe et par kg(eller fler) for at øge chancerne for at få besøg af hr stork..

lidt om mig : gift,25,fra nordsjælland, vi har prøvet i 3 år .. endnu ikke i behandling pga det ekstra vægt..
17 år20. maj 2007 kl. 10:09
re: venter på storken
JA Efter spontan abort i uge 10 efter 3. reagensglasbehandling, blev jeg stillet et ultimatum om vægttab til BMI under 29 hvis jeg ville have et ekstra 4. forsøg i offentlig regi. Jeg har nu tabt mig som jeg skulle. Jeg vejer 78 kg og er 168 høj. Til jul vejede jeg 91 kg....Jeg går nu og venter på resultat af 4. reagensglasbehandling. Uanset resultat, ha det været en gave at komme ned i vægt, og få nogle sundere livsvaner.
Om det har hjulpet på fertiliteten i denne omgang ved jeg ikke, men jeg ved, at når der en dag kommer en graviditet vil den være sundere pga mit vægttab, så det er den bedste gave du kan give dig selv!
God kaamp.
KNus ANne
17 år20. maj 2007 kl. 18:26
Hejsa

Min kæreste og jeg vil gerne udvide familien og give vores datter en søster eller bror.
Jeg havde ikke problemer med at blive gravid første gang, men jeg tog voldsomt på efter graviditeten (tog kun 5-6 kg på under graviditeten) og lovede mig selv at jeg ville ned i vægt inden en evt graviditet, pga rygproblemer bl.a.

Det har så taget mig 4 år at "tage mig sammen" og finde motivationen.

Jeg vejede 120 kg da jeg blev gravid med datteren og det havde jeg lovet mig selv at jeg ville under.......og det er jeg så nu.
Så nu må vi se hvad der sker ;O)

Held og lykke til jer.....både med vægttab og besøg af storken ;O)
17 år21. maj 2007 kl. 00:22
Ja mon ikke... vil gerne tabe 15 kg igen.

Kort om mig: 34, værløse, har prøvet med kæresten i 1½ år.
Problemet: 1. Jeg vejer for meget 2. Kæresten ved ikke om han vil være far alligevel. 3. Jeg er i tvivl om jeg vil være enlig mor, men mor vil jeg være.

Og hvis det ender med at jeg skal være alene mor, skal jeg insemineres, og for at fremme processen lidt, må jeg ned i vægt igen.

Ja og så er min vægt desværre steget til 90,2 øv øv, og jeg ved jo ganske udemærket hvorfor. Jeg kan bare ikke finde motivationen så den holder.

Knuz Marianne
17 år22. maj 2007 kl. 12:08
re: re: venter på storken
Jeg gik i gang med at tabe mig fordi jeg gerne ville kunne blive gravid, og det blev jeg helt naturligt da jeg havde tabt 13 kg! Selvom jeg stadig er overvægtig tror jeg det hjalp min krop at jeg begyndte at leve sundt...
17 år24. maj 2007 kl. 06:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...