Ondagsvejning!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ondagsvejning!
YES..!!

Så siger vægten 81 kg for mit vedkommende, har tabt 6 kg siden jeg startede 9. april og mangler 1 kg før end jeg når mit første delmål på de 80 kg (forventet 1/6).
Håber at høre at det går ligeså godt for i andre.... god uge til jer alle i hvert fald!

/Cibbe
17 år16. maj 2007 kl. 05:41
re: Ondagsvejning!
Tillykke tillykke, hvor har du været ihærdig og hvor har det givet bonus. Kun 1 kilo endnu før du når dit delmål, det MÅ da give blod på tanden. tænk om et par uger skriver du 7.....
Hilsen Easy
17 år16. maj 2007 kl. 06:20
Godt gået Cibbe! jeg har også endelig fået skuden på den rette vej og har nu tabt halvdelen af de 9 kg jeg havde sat som mål den 10 april, resten skal være tabt inden den 21 juni.
17 år16. maj 2007 kl. 08:14
re: re: Ondagsvejning!
Tillykke med vægttabet til alle.
Her siger vægten 82kg, så ½ kg er der da røget.

Zenta
17 år16. maj 2007 kl. 09:50
FLOT!!!
JEg tillader mig lige at hoppe på jeres onsdagsvejning *s* her siger vægten 71 kg så det er 1½ kg tabt... på 2 uger godt nok...
17 år16. maj 2007 kl. 10:00
re: re: Ondagsvejning!
Altså hvor er I bare dygtige. Jeg bliver helt misundelig.

Hos mig står vægten stille på 64kg og det er jeg ved at være godt træt af, Jeg synes jeg gør hvad jeg kan men åbenbart ikke nok.

Når jeg i programmet trykker på vis 2 uger, siger det at jeg har medregnet 13 dage ud af 14 og skulle have tabt mig 1,7 kg. På den ene dag hvor jeg ikke har tastet mad ind, kan jeg vel ikke have spist så meget at jeg ingenting har tabt.

Nå der er ikke andet for, end at klø på så kommer det vel. Jeg kan ikke engang bruge den undskyldning at det er den tid på mdr.
17 år16. maj 2007 kl. 11:32
re: re: re: Ondagsvejning!
hej alle sammen
rigtig stort tillykke til alle "taberne"
sej gået af jer alle.
her er det gået fint , har tabt 600gram siden sidste onsdag så nu siger vægten kun 85,7kg.
ps: rygestoppet holder stadig.
flittiglise
17 år16. maj 2007 kl. 13:37
re: re: re: re: Ondagsvejning!
hej igen
datteren har nu tabt 3,0kg så det er herligt.
flittiglise
17 år16. maj 2007 kl. 13:39
Det går den rette vej
Hej Flittiglise - synes lige du skulle ha et klap på skulderen. Det er virkelig virkelig svært det du er igang med - og at tabe sig SAMTIDIG med du holder dit ryge stop, det er simpelthen flot! Håber for dig at den værste trang til tobakken er ved at brænde ud.....
OGSÅ kæmpe tillykke til din datter - hvor er det skønt I kan støtte hinanden!
Og Kirsten P, så vidt jeg husker er du også ret fysisk aktiv. Kunne det ikke tænkes du har tabt en smule fedt og taget lidt på i fedtfrimasse? Ellers håber jeg for dig at det skrider nedad i næste uge, vi ved jo at der er perioder hvor det f..... fedt bare kramrer sig til een....smiler. Op med modet, du har i hvert fald gjort en masse sundt for din krop med den gode mad du har spist, og det tæller også!

Selv er jeg inde i en af de perioder hvor jeg venter med at veje mig. Er SÅ træt af at blive 1. enten skuffet - og det kan desværre medføre jeg bryder de gode vaner, fordi - øv det hjælper jo ikke. eller 2. HAR tabt mig, og så begynder at slække på kontrollen, fordi nu kører det da bare. Og så kører det absolut ikke mere!. Så jeg lader lige vægt være vægt og forsøger at fokucerer på det hvor dejligt den mad jeg spiser er, og hvad den gavner mig, modsat....ja de andre ting.
Fortsat held og lykke alle.
17 år16. maj 2007 kl. 16:11
re: Det går den rette vej
hej Easy
mange tak for klappet , det luner og går rent ind. :-)
og til dig og forøvrigt osse KirstenP vil jeg sige; bare hold ved den gode linje, det s k a l nok komme.
jeg kan huske hvor surt og træls det var , at holde det og så stå i stampe på 88,3kg uge efter uge.
jeg fortsatte og tænkte det må da komme og jo sørme pludselig gik det nedad igen og det er jeg sikker på det også kommer til at gøre for jer. og som du er inde på om ikke andet er denne livsstil bedre/sundere end før.
da jeg var størst tænkte jeg altid i sådan periode(stilstand) så kan det også være lige meget. men dette har jeg lovet mig selv aldrig at sige/tænke mere. så nej forsæt endelig jeres gode stil.
det lønner sig i sidste ende. ;0)
knus flittiglise
17 år16. maj 2007 kl. 18:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });