Ny på siden. Præsentation
Du læser en tråd i debat > vægttabCibbe
re: Ny på siden. Præsentation
Hej Mortilfreja
Vi er vist i samme både mht alder, og børn og ønske om vægttab efter graviditetskilo.... Nå, men velkommen til, håber at du får ligeså stor glæde af dette site som jeg har/har haft.
/Cibbe
Vi er vist i samme både mht alder, og børn og ønske om vægttab efter graviditetskilo.... Nå, men velkommen til, håber at du får ligeså stor glæde af dette site som jeg har/har haft.
/Cibbe
17 år13. maj 2007 kl. 19:55
bruger slettet
re: Ny på siden. Præsentation
Hejsa og velkommen til.
Er selv meget ny på siden, men kan kun varmt anbefale den.
Held og lykke med dit vægttab :)
Er selv meget ny på siden, men kan kun varmt anbefale den.
Held og lykke med dit vægttab :)
17 år13. maj 2007 kl. 23:08
Jeg vil lige præsentere mig selv, da jeg er helt ny her på siden.
Jeg er 32 år, og har to børn på hhv 4½ og 2 år. Jeg har taget alt for mange kilo på for hver graviditet, og har nærmest været på kur siden....dog med en hel masse tilbagefald :-(
Men nu er jeg så gået igang igen og har masser af god motivtion. Min startvægt var 82,5 kilo, og nu er jeg efter 5 uger nede på 78,5. Dette skulle meget gerne fortsætte, og mit mål er i første omgang 72 kilo. Og så må vi se om jeg har viljestyrke nok til at fortsætte.
Jeg er begyndt at løbe 3 gange i ugen, foreløbigt ca. 20 min hv. gang. Forsøger dog at øge dette, men det er hååårdt ;-)
Dette var blot lidt om mig. Jeg glæder mig til min gang her på siden, som lader til at være rigtig god.