Hvordan gør i?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvordan gør i?
Efter noget tid med kontrolleret kost og motion, tænker jeg jo at jeg lige vil hoppe på vægten og se resultatet.. Men men men jeg har jo taget 500 g. på istedet for at tabe noget. Er det normalt at man til at starte med gør det eller gør jeg noget helt galt? Og hvor tit vejer i jer? Det er jo til at blive helt deprimeret over.. Øv øv.
17 år11. maj 2007 kl. 14:49
re: Hvordan gør i?
Slap af - din vægt svinger alt efter en masse faktorer, fx i forhold til din menstruation, stress osv.
Og hvis du dyrker styrketræning, bygger du muskler op - de vejer mere end fedt.
Hvis du ikke har energi-overskud ifølge denne side, og du er ærlig i din indtastning, vil du tabe dig - det er blot et spørgsmål om tid og tålmodighed.
Mvh Lone
17 år11. maj 2007 kl. 17:14
re: Hvordan gør i?
Jeg prøver at nøjes med at veje mig 1 gang om ugen, bl.a. for at undgå at blive deprimeret hvis vægten ikke er fladet særlig meget eller stedet lidt i løbet af et par dage.

Desuden skal din krop lige bruge noget tid på at indstille sig på nye vaner. Og du skal være obs på ikke at få alt for FÅ kalorier på en dag så din krop tror den skal gå i forsvarsposition for at klare dårlige tider
17 år12. maj 2007 kl. 13:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });