Må man godt juble her??

Du læser en tråd i debat > vægttab

Må man godt juble her??
Jeg er så UBESKRIVELIG glad.. Endelige endelig endelig lykkes det.. Jeg har tabt mig 7 kg - og er dermed 30% af vejen for hele mit vægttab. Jeg er slet ikke et eneste sekundt i, at jeg fortsætter ufortrødent - og at jeg nok skal nå mit mål. Tallene bliver mindre dag for dag og følelsen er overvældende.

En følelse af, at jeg KAN hvad jeg VIL. En følelse af, at jeg har kontrol - og at jeg kan være god ved mig selv.

TAK for denne side. Den er guld værd, for dem, der ønsker at sætte sig ind i mad og forståelsen af, hvad den gør ved os. Det er intet mindre end fantastisk.

Mange hilsner
Pernille (Der håber, der sidder andre med samme følelse..)

17 år9. maj 2007 kl. 10:11
re: Må man godt juble her??
Selvføgelig må du juble, alt hvad du kan. Et vægttab på 7 kg er flot, men det bedste er at du har følelsen at du kan hvad du vil. Det er der vi får succes.
17 år9. maj 2007 kl. 11:42
Stort tillykke med at du er nået 30% af vejen, det er da skønt og super flot:-)
Kan godt forstå du jubler....det er dejligt at finde ud af, at man godt kan.
Held og lykke med at smide de sidste kilo.
Hilsen Sinne
17 år10. maj 2007 kl. 14:01
re: re: Må man godt juble her??
hej Nilleper
stort tillykke fra mig. :-)
det er skønt når det lykkedes og man kan se det virker. g´o held med resten.
flittiglise
17 år10. maj 2007 kl. 15:40
Jeg jublede vist lidt for hurtigt. Har nu taget 1 kg på på to dage - uden nogen grund.. Hmmmmmmmm
17 år11. maj 2007 kl. 12:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });