Hej Monika,
jeg synes GODT nok at du har gjort det flot.. det er da helt vildt. Keep on going girl.. Personligt synes jeg ik du skal skamme dig over dine 2 kopper kaffe, er selv meget afhængig af kaffe, og prøver at nøjes med 2 kopper om dagen. Man skal jo også nyde mens man knokler for at smide kiloerne. ellers bliver det for hårdt, og man giver for hurtigt op, hvis man skal opgive alt for meget på en gang.
Hav en dejlig dag, i din nye livstil ;o)
Maria
#2 af Mariadk (slettet)
Jeg har lidt flere spørgsmål til jer, for jeg vil jo gerne gøre det så godt for mig selv så muligt. *SS*
Først og fremmest... efter min omvæltning af kostplan igår, har jeg haft utrolig ondt i min mave. Startede da jeg gik i seng igår. Og min mave er helt ødelagt idag .. puhaaa...hi hi.
Havde i det også sådan de første par dage?
Efter at have læst alle jeres dejlige svar igår, blev jeg lidt forskrækket over at alle på hver sin måde nævner tælle systemet. Jeg har virkelig prøvet at læse på lektien inden jeg gik igang med min omlægning af kosten, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal gøre. Hvis i mener at tælle kj så har jeg prøvet, men det er virkelig svært at holde sig inden for 900 kj som jeg har fået afvide jeg må få.
En anden ting, hvor meget tæller et æble og en pære?
Og hvad går pilate ind under.. i motion?
Jeg har ikke fået fat i en vægt endnu men skal have en idag så jeg fortæller lige hvad jeg spiste igår for at hører om det lyder af for meget.
Morgen: ½ dl solgryn og et halvt æble.
Mellem 1: et halvt æble
2: En gulerod
Frokost: En skive herkules rugbrød med torskerogn. ( -smør)
Mellem: Agurk
Aften: En kyllinge filet, en lillebitte smule pasta og salatblanding, halv tallerken med grønt.
Fik drukket omkring 3L vand og ja ups 2 kopper kaffe, men jeg elsker altså min morgen kaffe, og en kop når manden kommer hjem.. ved godt at det er fy fy *GG*
Motion: ca. ½ time gåtur før morgenmaden, ca. ½ times pilate og en times gåtur efter aftensmaden.
og så ved jeg ikke om 10-15 gange op og ned af ca. 20 trins meget stejl trappeopgang tæller.
Fik råd om at gå en tur på ca.½ time efter aftensmaden. Men når man går sådan en tur sammen med manden, så kan man da ikke holde sig på ½ time. *GG* Tror vi snakker for meget når vi bare går og nyder aftensluften.
Ja jeg skal nok prøve at øre det kortere i fremtiden, men alt begyndelse kan være svær.
Knuzz til alle jer . Monika