Kender I det.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kender I det.
Hejsa I smukke unge mennesker.

Kender I det, man har hidset sig selv op til den helt store motionsuge, og så går det hele i vasken.
Hmm, men okay, grunden er sød nok.
Min datter ringede til mig søndag mens jeg var i KBH og ville gerne ud til mig.
Jeps, det måtte hun jo så, og hun kom søndag aften, og bliver her til torsdag, det vil sige farmand her følger hende i børnehave og henter hende igen.
Derfor er det udelukket med at jeg kan cykle de 8 km til toget, og måske komme ud på jernhesten noget mere i denne uge.
Men, alt for min datter, og så må jeg bare knokle noget mere i næste uge.
Er dog også sikker på at weekenden kommer til at stå på motion i form at gå ture med min kæreste, og evt løbeture.
Dog har jeg det mål, at NU VIL JEG IGANG for fulde omdrejningen igen, motion, motion og atter motion.
Tv´et skal være slukket efter aftensmaden hvor jeg skal ud og gå tur, dog ikke lig torsdag, der skal jeg se det derens program på tv3 hvor man får lyst til at kaste alt hvad man har i sine skabe ud.
Men virkelig komme igang så man kan blive en tynd smuk bamse der skal ligge på stranden til sommer.
Eller tynd og tynd, det bliver svært når man er kraftigt bygget.
Men målet er 90 kilo, så der er kun 13 kilo tilbage.
Er kommet med i en gruppen på mit arbejde som hedder sundhed og velfærd på arbejdspladsen, hvor vi skal ind og se på arbejdsstillinger og evt. kostomlægninger i vores kantine, arrangere motionsdage/weekend for medarbejderne og deres familer, en ting som jeg glæder mig utroligt meget til at komme til at arbejde med, og kom så ikke og sig, at vi kun køre/lave tog hos DSB.
Er desværre lidt fraværende i denne uge på grund af travlhed.

Knuser
Bamse
19 år2. maj 2005 kl. 21:23
re: Kender I det.
Kære søde dejlige Bamse.
Ingen motion mens lilelmus er på besøg!!!!!!!!!!!!
Det kan du da sagtens gøre.
Du tager da hende bare med ud og gå ture efter aftensmad så får i da begge motion ikk`
Så helt i vasken er din motion da ikke gået vel ;O))

Knus Chiffi.
19 år3. maj 2005 kl. 08:06
Hej Bamse, enig med Chiffi, ud med din pode og gå nogle lange ture efter aftensmaden, hun har måske en lille cykel hun kan cykle på mens du smålunter ved siden af, så DET er ikke en undskyldning. Det er bare en rigtig god idé det på dit arbejde, det burde alle arbejdspladser have. Jeg kan desværre ikke se TV3, jeg ville ellers godt se det program. Nå men jeg er sikker på du bliver alletiders maskuline strandløve til sommer, 13 kilo er jo ingen ting for en rask mand....:o)) Ha' en skøn solskinsdag
19 år3. maj 2005 kl. 09:14
Hvor hyggeligt at lillepigen kom på besög. Er det ikke bare dejligt at hun gerne vil hygge med sin daddy. Er hun forresten glad for sit nye värelse?

Det lyder som en god ide Både chiffi og advogirl kommer med. Så sover lillepigen sikkert også rigtig godt om natten! Bonus point til far mand!
19 år3. maj 2005 kl. 11:47
re: re: Kender I det.
Hey Bamse

Ja det er da dejligt at lillepigen vil hjem og være hos sin far - håber at I får hygget jer og som de andre skriver så kunne i jo godt få gået nogle ture efter aftensmaden hun kan jo "bare" blive kørt i hendes klapvogn - (ved at hun elsker det) sms.

rigtig god fornøjelse og jeg glæder mig til at høre mere om projektet inde på arbejdet, syntes at det er en god idé og ja hvorfor gør de ikke det på alle arbejdspladser!!!!!!!

Er sikker på at vi nok skal få lavet en masse motion resten af ugen...

Knus smiley
19 år3. maj 2005 kl. 14:13
Hej Bamsebjørnen :o)
Dejligt at lillemusen sådan vil være hos sin farmand, -er det ikke skønt når hun ringer med sådan en melding? Også selvom det så går lidt i vasken med cykelturen osv. Motion får I garanteret på andre måder, når du har hende på besøg, der skal vel traves lidt, tumles, danses osv med sådan en spirrevip, skal der ikke?
Du skal nok blive et super lækkert strandhug til sommer, det er der da ingen tvivl om. Og kan du så komme igang med at løbe!! Vi har jo en ½ aftale i august til Silkeborgløbet, så bare kom igang ven...Knuzzer og super god weekend til dig fra Muldebeerg
19 år5. maj 2005 kl. 08:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });