Tilbage igen efter utrolig lang tids pause herinde fra

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tilbage igen efter utrolig lang tids pause herinde fra
Davser igen... jeg ved ikke om der i det hele taget er nogen der kan genkende mig... jeg tror nok at jeg kan genkende et par stykker, men nu har jeg heller ikke kigget ret langt endnu i indlæggene.

Nå, men hvor om alting er, sidst jeg var herinde, var jeg begyndt hos Weigthwatchers og det kørte okey godt... lige indtil jeg blev medhjælper, så skete der et eller andet med mig, og jeg har taget det hele på igen... så nu er jeg næsten oppe på mit højeste igen. For snart 3½ år siden toppede jeg med 90,5 kg og er desværre næsten der oppe igen... ligger mellem 88 og 89 kg. Jeg var en meget kort tid nede på 69 kg... og det var da skønt kropsmæssigt, men jeg følte hele tiden at jeg var sulten og jeg tror at det var med til at på hele "livsstilen" til at ændre sig til en "sur kur".

Men jeg skal ikke græde over spildt mælk eller rettere over spist mad, for jeg har jo selv spist det.

Jeg har dog besluttet mig for at jeg kun vil ned på 75 kg... for jeg har studeret billeder af mig selv, og da jeg vejede 75 kg så jeg sund og glad ud. Da jeg vejede 69 så jeg glad men ikke sund ud.

Så nu vil jeg lige skrive herinde et stykke tid og se om jeg kan finde gejsten igen, til at begynde at tabe mig.

Der er mange tanker jeg skal have styr på, og I vil have mulighed for at læse om de fleste af dem.

Jeg håber I har overlevet min første svada herinde. Det er i hvert fald rart at være tilbage.

Knuz til alle fra Marianne

P.S. Undskyld det rodede indlæg.
17 år2. maj 2007 kl. 11:57
re: Tilbage igen efter utrolig lang tids pause herinde fra
Jeg kan godt huske dig. Jeg kan huske dig fordi du også havde et andet problem du brugte grublede meget over.
17 år2. maj 2007 kl. 16:33
Velkommen tilbage.
Jeg vil bare lige sige at jeg synes at det lyder utrolig fedt/velovervejet/stærkt at du vælger at sige at dit mål skal være 75 kg ud fra tolkning af billeder af dig selv.
Det synes jeg er er dejlig konklusion at komme med - og et bevis på at kg ikke er alt, men man skal også have det godt med sig selv.

Pøj pøj med det - opbakningen herinde er der.
17 år3. maj 2007 kl. 08:43
hej marianne!
Jeg er ret ny her på siden endnu, syns jeg. Eller jeg oprettede profil li´efter nytår. Men så har jeg haft bøvl med min pc, så er først begyndt at bruge Madital nu :)
Ellers vil jeg sige tak for rådet med de flåede tomater, jeg tænkte på det samme(sjovt hva´)
held og lykke vægttabet.
VH jennifer
17 år15. maj 2007 kl. 16:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });