så prøver vi igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

så prøver vi igen
Hej alle sammen..
det er længe siden jeg har været her på madital.. det er fordi jeg har lige været i udlandet..

nu har jeg slet ikke spist og motioneret som jeg rigtig skulle efter min slankekur.. jeg har spist så meget så jeg endda fik det dårligt af det både fysisk og psykisk... og jeg har ikk haft mulighed for motion..

jeg har sikkert taget nogle kilo på.. da jeg kom hjem ventede jeg mig at veje mindst 63 kilo.. men uden særlig meget tøj/næsten nøgen + ikke have spist noget (dvs. om morgenen før morgenmad) vejede jeg kun 61 kg.. det var da godt tænker jeg..

nu er jeg ikke helt slået ud, men kan godt se at jeg ikke har trænet.. selvom jeg ikke træner helt vild til daglig..

nu sætter jeg et nyt mål.. for den jeg lavede tidl. har jeg desværre ikke udført.. mit nye mål er at komme ned på 55 kg... det er hverken for lidt eller for meget - synes jeg i alt fald..

i dag har jeg ikke spist så meget.. for jeg er lige kommet hjem, så jeg skal lige have noget tid til at komme i min normal rytme igen..

jeg har lige hentet min hund igår som jeg har savnet rigtig meget, og i dag gik jeg en tur ud i en stor skov i nærheden og jeg har i alt ca. gået i 1½ time.. :o)

jeg har også små løbet.. men ikke så meget.. vil meget gerne lære at løbe mere, for jeg har hørt det skulle være rigtig godt.. HAR I NOGLE TIPS OG RÅD, TIL EN SOM SKAL TIL AT STARTE MED AT LØBE?

det var en lille opdatering herfra..

knus
17 år29. april 2007 kl. 14:36
re: så prøver vi igen
Velkommen tilbage

Jeg vil råde dig til at finde et løbe program og følge det. Det var den måde jeg lærte at løbe på for nogle år siden.
Fordelen ved et løbe program er at du starter i det små og har derved succes oplevelser fra første dag. Jeg kan huske den første dag i mit løbeprogram var: Gå 5 min., løb 1 min, vend om og gå 5 min. og løb 1 min. Det var nemt (jeg gad faktisk ikke en gang gå i bad bagefter - he he). Efter en 6-8 uger kunne jeg løbe 5 km.
Men sørg for at holde programmet. Ikke noget med at snyde og sige det går nok med at springe en dag eller to over, for udover at opbygge din form stille og roligt, er det også med til at forebygge skader. Og det er jo det aller vigtigste.
Det løbeprogram jeg brugte var et Mette Bloch (tidligere roer) havde lavet. Jeg tror at du kan finde det på hendes hjemmeside. Ellers har I Form også et par løbeprogrammer.
Pøj pøj med det.
17 år30. april 2007 kl. 07:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });