#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Mandagsstatus fra Smiley
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Mandagsstatus fra Smiley
Hej Søde Smiley.
Jamen 100 g i minus det er da også lidt, og ja vægten spiller jo ind hos jer kvinder når I skal have/har mens.
Men vi løber en tur sammen, selvom du sikkert løber fra mig.
Knuser
Bamse
Jamen 100 g i minus det er da også lidt, og ja vægten spiller jo ind hos jer kvinder når I skal have/har mens.
Men vi løber en tur sammen, selvom du sikkert løber fra mig.
Knuser
Bamse
19 år2. maj 2005 kl. 21:11
eskimo (slettet)
hejsa
100 g er også godt, for det betyder jo at det går den rigtige vej, ikke??
Vi må bare få de løbesko på og så derudaf:-)
Jeg synes det er flot, for du er så tæt på dit mål, og jo tættere jo bedre fast sidder de skide kg!!!
Knus Eskimo
100 g er også godt, for det betyder jo at det går den rigtige vej, ikke??
Vi må bare få de løbesko på og så derudaf:-)
Jeg synes det er flot, for du er så tæt på dit mål, og jo tættere jo bedre fast sidder de skide kg!!!
Knus Eskimo
19 år2. maj 2005 kl. 21:13
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Mandagsstatus fra Smiley
Bamse jeg skal nok være sød og vente på dig.........
Dejligt at du vil løbe med for ellers er jeg "bange" for at jeg farer vildt i Odder....
Knuser Smiley
Dejligt at du vil løbe med for ellers er jeg "bange" for at jeg farer vildt i Odder....
Knuser Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 21:16
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Mandagsstatus fra Smiley
Hejsa Eksimo
Ja jeg ved godt at det bliver sværere og sværere jo tættere jeg kommer målet, men bare det at der ryger lidt, så må det jo tage den tid det tager ;o)
Smiley
Ja jeg ved godt at det bliver sværere og sværere jo tættere jeg kommer målet, men bare det at der ryger lidt, så må det jo tage den tid det tager ;o)
Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 21:17
guest
re: re: re: Mandagsstatus fra Smiley
100 gram er da meget når man skal have mensen og man kan altså også sagtens tabe sig mens man har mensen. Det er jeg et levende bevis på. Har selv tabt 3 kg en gang i jan i år mens jeg havde mensen.
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år3. maj 2005 kl. 08:08
bruger slettet
Hej Smiley, 100 g er fint, det går den rigtige vej, jeg ville have været glad for 100 g, men jeg måtte jo døje med +300 g. Men som alle skriver herinde, det skal nok komme. Og med din motion er der ikke tvivl om at det snart vil rasle af dig. Jeg synes det er flot at du har så meget kondition så du orker det. Menses har nok en indflydelse, hvor meget ved jeg ikke, men det kan man sikkert få at vide hos iform.dk eller oestrogen.dk eller et af de steder. Flot gået.
19 år3. maj 2005 kl. 09:10
Emis (slettet)
Tillykke med de 100 gram. Det er flot. Tillykke tillykke. Jeg kan af uvisse årsager ikke tabe mig mens jeg har mens...
Håber at du ikke farer vild derovre eller bliver väk fra bamse. Jeg har hört de har en mafia *fnis*
Håber at du ikke farer vild derovre eller bliver väk fra bamse. Jeg har hört de har en mafia *fnis*
19 år3. maj 2005 kl. 11:39
Ja så er det tid til at komme med vægtstatus igen - og i denne uge er det ikke det store på vægten tros en masse motion og sund kost.
Jeg havde tabt 100 gram, men jeg har også lige fået mens. i dag, så jeg tror at det er derfor at den ikke er faldet så meget - men bare det at den er faldet ;o)
Skal ud at løbe en morgentur i morgen ( ca. 5 km) og så regner jeg med at jeg skal cykle en tur i morgen aften ( ca. 8 km) - skal gerne havde nået at løbe tre gange inden søndag, det er planen.
Kan I havde en super uge.....
Knus fra smiley