#2 af bruger slettet
Nu gik det lige så godt.
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Nu gik det lige så godt.
Hej Brox. Tillykke med jobbet. Jeg står i samme situation og skal til 2. samtale i morgen på et ret fedt job ... og de havde kontaktet mig... Jeg prøver også at holde tankerne på "projektet" men falder også i .... men efter i morgen håber jeg på at jer er 100% på igen. KH Askemor
17 år24. april 2007 kl. 20:33
Kirsten P (slettet)
re: re: Nu gik det lige så godt.
Tillykke med dit nye job. Det må være sejt at kunne noget som andre firmaer er interesseret i
1-2 kg er ikke så meget hvis du tager det i opløbet.
Når du nu starter på dit nye job må du med det samme signalere at du går ind for sund livstil.
1-2 kg er ikke så meget hvis du tager det i opløbet.
Når du nu starter på dit nye job må du med det samme signalere at du går ind for sund livstil.
17 år25. april 2007 kl. 13:26
1. Jeg flyttede i ny dejligt lejlighed forige weekend siden og har holdte en uges ferie efter.
2. I min ferie var jeg til samtale om et evt. nyt job forstået på den måde at det pågældende firma selv havde kontaktet mig og man er jo nysgerrig og vil da gerne høre hvad de kan tilbyde.
Så ny lejlighed og konstant tanker om jeg skal sige ja til det nye job (jeg har været samme sted i over 10 år) har gjort at jeg har undskyld mit ordvalgt...skidt projekt ny livsstil 100% eller næsten lang lang væk!!
Jeg har nok taget mig mellem 1-2 kg netto, men i kan tro jeg kommer igen og få vendt kurven.
Vedr. jobbet så har jeg valgt at tage springet og sagt ja. Jeg starter den 1. Juni, men har ikke fortalt det til chefen/kollegerne endnu.
Mvh
Brox