IHHHH altså..........

Du læser en tråd i debat > vægttab

IHHHH altså..........
Nu kan jeg bare ikke logge ind som jeg plejer så je´g er derfor herinde som gæst istedet for.
Vil ikke skrive mine data ind endnu så.
Har overholdt min sunde kostplan og har været ude og løbetræne.
Nu her om lidt skal min mand og jeg ud og gå en aftentur.

Har en dunderende hovedpine fordi jeg er holdt op med at drikke kaffe + jeg ikke har spist noget usundt idag. Med andre ord.... kroppen er igang med at rense ud. Har drukket masser af vand og spist 7 små måltider og det hele har været sundt groft og mageret.

Er rigtig stolt af mig selv og min mand. han har også været dygtig så han skal også have et skulderklap.

Håber at jeg kan logge på i morgen.

Min kostplan for i dag er følgende:

Morgenmad: 1 rødt æble, ylette med havregryn og rosiner + 3 glas vand.

Formiddag: 25 mandler + 1 glas vand.

Frokost: 4 halve m/ ost, æg og tomat, røget skinke, rulle pølse og romanesalat + 2 glas vand.

Eftermiddag: 1 banan + 1 glas vand.

ASftensmad: 1/4 tallerken m/ oksesteak, 3/4 tallerken bulgur og balancerede sellerirod og gulerødder + 2 glas vand.

Sen aften: 1 banan.

Dagens motion: gå/løb ialt 17 min

Aftens gåtur ca 40 min.

Knus Chiffi.
19 år2. maj 2005 kl. 19:06
re: IHHHH altså..........
Hey Chiffi

Havde også lidt problemer med at logge ind - men det lykkes alligevel. Det lyder bare rigtigt dejligt at i er kommet godt i gang - det er bare så motiverende at læse. Eksimo og dig kan bare komme an til i formløbet til næste år hihihihihihi

forsat god aften
knus Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 21:04
re: re: IHHHH altså..........
Hey Chiffi.
Nu må jeg virkelig stampe HÅRDT i gulvet.
Man kan da ikke droppe sin kaffe, hmfrp..........
Kaffe, uha da *GG*
Dejligt at du har holdt din plan, for som Smiley skriver så er det så dejligt smittende, JA UNDTAGEN LIGE DET MED KAFFEN.

Knuser
Bamse (som elsker kaffe)
19 år2. maj 2005 kl. 21:08
re: re: re: IHHHH altså..........
Der kan du bare se hvad jeg SIGER!!!!!!!!!

Kaffe er ikke godt ;o)
19 år2. maj 2005 kl. 21:14
re: re: re: re: IHHHH altså..........
Bamse altså...
Jeg dropper ikek kaffen helt.....
Men vil kun drikke det når jeg er ude eller har kaffedrikkende gæster, men vil bare drope det i hverdagene.

Knus Chiffi.
19 år3. maj 2005 kl. 08:09
re: IHHHH altså..........
Det lyder som en rigtig god plan. Og mums en läkker frokost du skal have. (tänker på min kedelige. 2 sammen klappede rugbröd 1 med phili og 1 med postej. Og 4 bitte små frikadeller) Skal vi bytte?

Gir det virkelig sådan et kick back at stoppe med kaffen? Jeg har aldrig rigtig drukket kaffe. Udover i byen og når vi slapper på café! Strange!!
19 år3. maj 2005 kl. 11:27
re: re: IHHHH altså..........
Ja når man stopper ned at drikke kaffe og kroppen skal af med alt de affaldsstofer der er i kroppen så reagere den på den måde bl.a.
Har det meget bedre idag, om det er fordi jeg har drukket 2 krus te til morgen eller jeg ikke har så mange affaldsstoffer i kroppen det ved jeg ikke men det er lækkert ihvertfald.

Ja morgenmaden er lækker. Du skulle prøve den. den smager mums.

Knus Chiffi.
19 år3. maj 2005 kl. 11:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });