onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

onsdagsvejning
I denne uge er der ikke sket noget med vægten, og det er ikke fordi jeg har skejet ud i påsken.

Til gengæld gjorde jeg noget i går, som for mig føles meget grænseoverskridende.. Jeg meldte mig til I forms kvindeløb i odense og til Feminas kvindeløb ligeledes i Odense. Modet fik jeg fordi jeg i lørdags var ude for at løbe og for første gang LØB jeg hele vejen på en 5 km rute og for første gang oplevede jeg det løber siger, at benene bare løber.
17 år11. april 2007 kl. 12:37
re: onsdagsvejning
Det må have været en skøn oplevelse sådan at mærke flowet, for det var jo det, der skete, ikk?

Husk på at du, hvis du har motioneret meget, sommetider kan se resultatet på vægten, nemlig at den ikke er gået ned. Du ved sikkert alt det der med muskler der vejer mere end fedt, jeg ville bare lige sige det :o) man kan jo glemme. Tab endelig ikke modet over det manglende tab på vægten, men fortsæt det flotte arbejde. Du er en inspiration for en anden én!
KH Elizabeth
17 år11. april 2007 kl. 14:30
Super Kirsten, det er et godt initiativ.
Jeg har taget på siden sidst, vejer nu 77,3. Men er begyndt at mødes med en i samme båd og vi sætter mål og fokuspunkter for vores vægttab og holder på den måde hinanden til ilden, samt vejer os sammen ca. hver 14. dag. Det har hjulpet meget på min motivation, som jeg ellers syntes var helt væk. Så jeg håber på et bedre resultat i næste uge,.
God uge til alle.

Mvh Tina
17 år11. april 2007 kl. 16:39
re: re: onsdagsvejning
Her siger vægten stadig 85.5 men er glad nok da jeg så ikke har taget noget på. selv om jeg kun meget lidt har motioneret sidste uge.

Til Kirsten P. Super flot at løbe 5 km det tager jeg hatten af for jeg kunne ik selv løbe 2 min uden at tabe pusten.

Zenta
17 år11. april 2007 kl. 22:35
re: re: re: onsdagsvejning
Til Kirsten. Hvor er det flot. Og ja, grænseoverskridende, men jeg er sikker på, at du får dejlige oplevelser ved at deltage i løbene. Godt gået.

Til Tina. Rigtig god idé at finde en slankepartner. Det er godt at være flere om missionen, så man kan hjælpe hinanden. Og ja, det gør noget ved motivationen. Godt tænkt. Du skal nok få gode resultater af det.

Anna
17 år12. april 2007 kl. 08:52
Jeg meldte mig også til IForms Kvindeløb - i Kbh. og også for første gang nogensinde! Jeg er stadig på 3 min. løb/1 min. gang stadiet, men jeg meldte mig altså til alligevel. Worst case kan jeg jo bare gå lidt ind imellem. Prøves, det skal det altså! Held og lykke til dig Kirsten ;-)
17 år13. april 2007 kl. 11:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });