Mini-mål nået

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mini-mål nået
Hejsa allesammen...
Jeg er begyndt at sætte bittesmå mål, så jeg hele tiden kan følge med og føle at jeg er på rette vej. Idag nåede jeg mit første mål, som var at tabe mig fra 69kg til 68 kg på en uge. Jeg er bare så glad =)
17 år8. april 2007 kl. 11:03
re: Mini-mål nået
Det er en gd ide med små mål. Så virker det ikke så uoverskueligt.

Tillykke med det tabte kg. 1 kg om ugen er nu ikke så lille mål endda.
17 år8. april 2007 kl. 14:47
re: Mini-mål nået
Flot ..... Del mål er vejen til succes.
Jeg har også nået mit delmål - mere end 7 kg (har smidt 8,3 kg siden den 15/3) på de første 3 ugen. Nu er næste delmål 1,7 kg inden fredag. Hvor der er en mærke dag :-D
17 år8. april 2007 kl. 20:31
re: re: Mini-mål nået
Ej hvor flot =) Har du ikke nogle gode tips til hvordan man når så langt?
17 år8. april 2007 kl. 22:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });