Brox´s lægebesøg

Du læser en tråd i debat > vægttab

Brox´s lægebesøg
Hej alle.

Vil blot lige fortælle at jeg slog min rekord med vægttab på 4 uger. Jeg har siden sidste læge besøg for 4 uger siden smidt 7,5 kg så jeg er en meget glad knægt:)

Men nu skal jeg ikke slappe alt for meget af i påsken så jeg er bombet alt for meget tilbage, da jeg skal besøge lægen igen den 8. maj og der vil jeg gerne kommer under 140 kg.

Hygge
Brox
17 år3. april 2007 kl. 17:10
re: Brox´s lægebesøg
Du har sandelig også grund tl at være glad. Godt gået

Hvordan går det med at gå til arbejde, som du tidligere skrev om at du var begyndt på.
17 år3. april 2007 kl. 18:40
Hold da op det er flot! ;O)

Det nærmer sig jo 2 kg pr uge......det er skønt når resultaterne er til at tage og føle på!
Keep up the good work!

PhatC
17 år3. april 2007 kl. 23:11
re: re: Brox´s lægebesøg
hej
hvor er det flot, godt gået.
forsæt den gode linie.
hep-hep
flittiglise
17 år4. april 2007 kl. 11:10
Tak skal i have for jeres indlæg. Sjovt man er skide glad for at tabt sig så godt over en 4 uges periode men jeg er allerede nu ved at gå i panik over påsken og det faktum at den måske sætter mig tilbage i mine delmål. Det er nemt når dagene er normale men jeg skal have meget besøg her i påsken hvor jeg også skal i byen og tja på en måde vil jeg helst være foruden og omvendt har jeg bare lyst til at drikke mig fuld og slå mig løs:) Nå jeg finder nok en mellem vej og tja så må jeg jo bare tage mig sammen når påsken er over.

Til Kristen P så er jeg som jeg har fortalt om begyndt at gå på arbejde nogen dage. Det bliv dog kun til 2 gang i sidste uge og så her idag, men det er dog 30 minutter hver vej så det vil da alt andet lige give noget kal. forbræning. Jeg flytter faktisk til en større og lækkere lejelighed om 10 dage som er lidt tætter på mit arbejde så måske er jeg nød til at gå en lille omvej så jeg får de 30 minutter pr gang:)

Rigtig gode påske til jer alle.

Kh
Brox
17 år4. april 2007 kl. 17:34
re: re: Brox´s lægebesøg
Hej Brox....

Jeg kender det godt.
Man når lige at glæde sig over det man har opnået, men så kommer der en fødselsdag, højtid eller andet der frister med lækkerier, snigende og man er bange for at ødelægge det man lige har opnået, eller i bedste fald, stilstand på vægten de næste par uger.

Før i tiden var det tit sådan en situation der slog mig af pinden og fik læsset til at vælte.
Men denne gang er det anderledes.
Jeg har indset at jeg er nødt til at passe på resten af livet, for jeg er en af dem der tager på af at gå forbi bageren.
Men jeg vil ikke undvære eller leve af salat, så jeg har spist almindeligt, også til fødselsdage og fx til jul, men jeg spiste mindre mad......jo mere usundt, jo mindre....og på den måde har jeg klaret mig igennem.

Til min egen fødselsdag i februar, spiste jeg både Othellolagkage, Odense tærter og jeg drak kakao med flødeskum.
Det lykkedes mig alligevel at holde mig på 1600 kcal, fordi jeg tog små stykker.

Jeg er sikker på at du har så meget blod på tanden efter de resultater du har opnået, at du sagtens kan finde en gylden middelvej.

Men skulle du "falde i" og slå dig løs, så er det osse i orden, du hopper bare på hesten igen ;O)

God påske til dig!

PhatC
17 år5. april 2007 kl. 18:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });