#2 af Phatchick (slettet)
burde der ik ske noget?
Du læser en tråd i debat > vægttabPhatchick (slettet)
re: burde der ik ske noget?
Altså når du har styr på kalorierne og du motionerer som du gør, så kan jeg kun give dig ret i at der burde ske noget.
Har du prøvet at tage dine mål?
Det er saftsuseme frustrerende når man kæmper og der ikke sker noget.
Håber at bøtten snart vender for dig....
Hilsen PhatC
Har du prøvet at tage dine mål?
Det er saftsuseme frustrerende når man kæmper og der ikke sker noget.
Håber at bøtten snart vender for dig....
Hilsen PhatC
17 år3. april 2007 kl. 23:15
skatterpatter (slettet)
re: re: burde der ik ske noget?
Ja det er ret frustrerende! Og jeg gør alt for ikke at "snyde" mig selv. Taster hellere lidt for meget ind end lidt for lidt osv..
Jeg har ingen vægt. Derfor måler jeg mig kun. Jeg plejer altid at tabe mig i taljen og på maven som det første - men der er bare ikke sket en bjælde. Jeg skal hjem til mine forældre et par dage her i påsken (uha - det blir farligt!) - så kan jeg veje mig deres vægt (den eneste vægt jeg "stoler" på). Men det ville nu undre mig om jeg havde tabt mig kg-mæssigt..
Jeg har ingen vægt. Derfor måler jeg mig kun. Jeg plejer altid at tabe mig i taljen og på maven som det første - men der er bare ikke sket en bjælde. Jeg skal hjem til mine forældre et par dage her i påsken (uha - det blir farligt!) - så kan jeg veje mig deres vægt (den eneste vægt jeg "stoler" på). Men det ville nu undre mig om jeg havde tabt mig kg-mæssigt..
17 år4. april 2007 kl. 08:50
Phatchick (slettet)
re: re: re: burde der ik ske noget?
Måske bliver du alligevel overrasket ;O)
Jeg tabte mig på et tidspunkt 30 kg og dengang vejede jeg mig heller ikke (det turde jeg ikke) og der gik altså lang tid før jeg kunne mærke det.
Det var faktisk først da tøjet....især mine underbukser ;O)....begyndte at hænge på mig, at jeg vidste at det gik den rigtige vej.
Held og lykke med turen på vægten og god påske!
PhatC
Jeg tabte mig på et tidspunkt 30 kg og dengang vejede jeg mig heller ikke (det turde jeg ikke) og der gik altså lang tid før jeg kunne mærke det.
Det var faktisk først da tøjet....især mine underbukser ;O)....begyndte at hænge på mig, at jeg vidste at det gik den rigtige vej.
Held og lykke med turen på vægten og god påske!
PhatC
17 år4. april 2007 kl. 20:47
For 3 uger siden, da jeg kom hjem fra skiferie, startede jeg så på madital igen (efter at ha holdt pause i lang tid)
De sidste lidt over 2 uger har jeg spist meget kontrolleret. Max 1400 kcal om dagen. Jeg har trænet 2 gange om ugen til fitness (45-50 min hård konditionstræning og lidt styrketræning) Jeg har derudover løbet 1-2 gange om ugen rundt om 4 søer. Og oven i det gået rask tur med min veninde 2 gange om ugen om alle søerne. Og der er bare ikke sket en dyt - overhovedet!
Er der nogle der kender til det? Jeg sys bare det er underligt, når nu jeg har spist usundt hele vinteren, at jeg så ik bar mærke en lille forskel, når jeg spiser sundt og dyrker mere motion!