#2 af Kirsten P (slettet)
onsdagsvejning.
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: onsdagsvejning.
Også her er der røget 1 kg, så nu kører det bare
17 år28. marts 2007 kl. 11:20
Bertas mor (slettet)
Hos mig er der røget endnu 700 gr. Det er OK - håber på lidt mere i næste uge. Vægten siger nu 80.8, hvilket er det laveste i flere år.Har fået lov at starte behandling med henblik på endnu en IVF-. Jeg satser på 75 kg til midt i maj, hvor der er æg ud og ind! Denne gang SKAL det lykkes(både vægt og gravidite)
17 år28. marts 2007 kl. 17:09
tynd74
re: re: onsdagsvejning.
hej
super godt gået zenta og kirsten p samt barnløs.
hvor er det skønt for jer. og zenta nu kan du næsten lugte tallet 80kg, det går godt nok stærkt med dig. stort tillykke.
efter weekendens stævne sagde min vægt mandag morgen 89.4kg men er dog gået ned til 88.0kg i dag.
lidt æv for sidste onsdag var det kun 87kg der stod,
så der må jeg arbejde mig ned efter igen og derunder. håber det kun er 87kg næste onsdag.
pøj pøj til jer alle i den kommende uge
flittiglise
super godt gået zenta og kirsten p samt barnløs.
hvor er det skønt for jer. og zenta nu kan du næsten lugte tallet 80kg, det går godt nok stærkt med dig. stort tillykke.
efter weekendens stævne sagde min vægt mandag morgen 89.4kg men er dog gået ned til 88.0kg i dag.
lidt æv for sidste onsdag var det kun 87kg der stod,
så der må jeg arbejde mig ned efter igen og derunder. håber det kun er 87kg næste onsdag.
pøj pøj til jer alle i den kommende uge
flittiglise
17 år28. marts 2007 kl. 18:53
Tina J (slettet)
Tillykke til jer alle, det er flot som I har tabt jer.
Her står vægten stille, men har vist også spist lidt for mange søde sager, nu hvor jeg er holdt op med at ryge får jeg sukkertrang.
Men det håber jeg går i sig selv igen.
Ha´ en god uge
Mange hilsner
Tina
Her står vægten stille, men har vist også spist lidt for mange søde sager, nu hvor jeg er holdt op med at ryge får jeg sukkertrang.
Men det håber jeg går i sig selv igen.
Ha´ en god uge
Mange hilsner
Tina
17 år28. marts 2007 kl. 19:23
Phatchick (slettet)
Hvor er det godt zenta, Kirsten og barnløs.....der sker da noget.
Tillykke tillykke!
Også tillykke til dig flittiglise....du vejer da 1,4 kg mindre end i mandags!
Mon ikke det sidste kilo og måske lidt mere, forsvinder til næste onsdag. ;O)
Tina, så længe vægten bare står stille, så er det da ikke gået helt så galt.
Det er flot at du er holdt op med at ryge.....nu gælder det så om at få hevet den søde tand ud ;O)
Her er det også gået lidt i stå, men det havde jeg næsten ventet, ovenpå nogle uger hvor det er gået hurtigt nedad.
Så den kamel sluger jeg og klør på til næste onsdag.
Hav en god uge allesammen og held og lykke med vægten ;O)
Knus PhatC
Tillykke tillykke!
Også tillykke til dig flittiglise....du vejer da 1,4 kg mindre end i mandags!
Mon ikke det sidste kilo og måske lidt mere, forsvinder til næste onsdag. ;O)
Tina, så længe vægten bare står stille, så er det da ikke gået helt så galt.
Det er flot at du er holdt op med at ryge.....nu gælder det så om at få hevet den søde tand ud ;O)
Her er det også gået lidt i stå, men det havde jeg næsten ventet, ovenpå nogle uger hvor det er gået hurtigt nedad.
Så den kamel sluger jeg og klør på til næste onsdag.
Hav en god uge allesammen og held og lykke med vægten ;O)
Knus PhatC
17 år28. marts 2007 kl. 22:03
Kirsten P (slettet)
re: re: onsdagsvejning.
til flittiglise. Det kunne da havde gået værret, nemlig hvis du bare havde ladet stå til efter en friweekend, men du knokler derud af igen, det er da flot i sig selv og så skal der nok komme til at stå 87 og mindre.
Til Phat: Det kan godt være vægten står stille i denne uge men du har gjort det så flot ellers.
Til Tina: der er noget med at når man holder op med at ryge er det kun i starten man tager på, efter 6 mdr. er vægten stabiliseret igen. Men det skal den selvfølgelig ikke for dig, du vil gerne nedaf. Det skal den nok også komme, man skal også passe på ikke at give rygestoppet for meget af skylden (siger en der aldrig har røget)
Går det godt med din Kæreste?
Til Phat: Det kan godt være vægten står stille i denne uge men du har gjort det så flot ellers.
Til Tina: der er noget med at når man holder op med at ryge er det kun i starten man tager på, efter 6 mdr. er vægten stabiliseret igen. Men det skal den selvfølgelig ikke for dig, du vil gerne nedaf. Det skal den nok også komme, man skal også passe på ikke at give rygestoppet for meget af skylden (siger en der aldrig har røget)
Går det godt med din Kæreste?
17 år29. marts 2007 kl. 08:06
Tina J (slettet)
re: re: re: onsdagsvejning.
Du har helt ret, Kirsten P, rygestoppet skal ikke være en undskyldning for at tage på i vægt. Kan bare mærke, at jeg får mere lyst til søde sager nu hvor jeg ikke ryger mere. Men så må jeg spise mere frugt og evt.tørrede abrikoser, som faktisk smager meget bedre end f.eks vingummi osv. Skal bare lige passe på ikke at spise for meget af det.
Min kæreste har det godt, han starter på halv tid på jobbet her efter påske, så det er bare godt, at han er klar til det.
Mange hilsner
Tina
Min kæreste har det godt, han starter på halv tid på jobbet her efter påske, så det er bare godt, at han er klar til det.
Mange hilsner
Tina
17 år29. marts 2007 kl. 11:58
tynd74
re: re: re: re: onsdagsvejning.
til kirsten p og phatC
tak for jeres søde ord. de luner.
jeg håber i få ret.
og pøj pøj til jer begge to.
há en god uge
knus flittiglise
tak for jeres søde ord. de luner.
jeg håber i få ret.
og pøj pøj til jer begge to.
há en god uge
knus flittiglise
17 år29. marts 2007 kl. 13:28
Minbedstemor (slettet)
ku´være jeg sku´hoppe på den onsdags vejning. det gælder stadig ikk? vejer I jer så alle kun onsdag?
hilsen jennie
hilsen jennie
17 år1. april 2007 kl. 10:36
Zenta