#2 af Maddie (slettet)
Så skete det.........!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: Så skete det.........!!!
Tillykke! Hvor er det godt gået.
Kan du mærke en stor forskel i hverdagen, eller har du lige så stille vænnet dig til at være lettere?
Du skulle da have en medalje for de 25 kg - held og lykke med de næste...hvad er dit delmål?
Hilsen Maddie
Kan du mærke en stor forskel i hverdagen, eller har du lige så stille vænnet dig til at være lettere?
Du skulle da have en medalje for de 25 kg - held og lykke med de næste...hvad er dit delmål?
Hilsen Maddie
17 år25. marts 2007 kl. 17:05
Kirsten P (slettet)
re: re: Så skete det.........!!!
super sejt. Det er rigtig godt gået.
Jeg synes også det er flot at du er klar til at rydde op i dine dårlige vaner Jeg tror på du nok skal klare det.
Jeg synes også det er flot at du er klar til at rydde op i dine dårlige vaner Jeg tror på du nok skal klare det.
17 år25. marts 2007 kl. 21:11
beta (slettet)
re: re: re: Så skete det.........!!!
KÆMPE stort tillykke til dig, kanon fornemmelse når vægten når et delmål/mål.
Du kæmper bravt, og giver os andre lysten til at kæmpe med.
Dejligt at du vil dele din glæde med os.
Fortsat held og lykke .
beta
Du kæmper bravt, og giver os andre lysten til at kæmpe med.
Dejligt at du vil dele din glæde med os.
Fortsat held og lykke .
beta
17 år25. marts 2007 kl. 22:18
annap (slettet)
re: re: re: re: Så skete det.........!!!
Hej PhatC
Flot flot flot. Ros skal du ha. Wow 25 kilo!!!! Godt gået!!!!
Go go go. De næste 25 skal du nok osse klare.
Knuser
Anna
Flot flot flot. Ros skal du ha. Wow 25 kilo!!!! Godt gået!!!!
Go go go. De næste 25 skal du nok osse klare.
Knuser
Anna
17 år25. marts 2007 kl. 22:42
tynd74
re: re: re: re: re: Så skete det.........!!!
hej phatC
kanon. super godt gået og stort tillykke fra mig.
nu har du nået endnu et delmål. hvor må det være lækkert. hvad er dit næste delmål??
du kæmper bravt og skal nok nå dem alle.
jeg er sikker på du får styr på hygge spisningen igen. og selv om der har været lidt af det , har du jo tabt dig alligevel. du skal nok klare det.
pøj pøj med de næste kilo.
knus flittiglise
kanon. super godt gået og stort tillykke fra mig.
nu har du nået endnu et delmål. hvor må det være lækkert. hvad er dit næste delmål??
du kæmper bravt og skal nok nå dem alle.
jeg er sikker på du får styr på hygge spisningen igen. og selv om der har været lidt af det , har du jo tabt dig alligevel. du skal nok klare det.
pøj pøj med de næste kilo.
knus flittiglise
17 år26. marts 2007 kl. 06:43
IRL (slettet)
Fantastisk - hvor er du sej :o)
Jeg er dybt imponeret over det du har præsteret indtil nu.
Og det lyder som om du har en dejlig afklaret holdning til at fortsætte - og være realistisk samtidig.
Stort tillykke, det er så flot.
Jeg er dybt imponeret over det du har præsteret indtil nu.
Og det lyder som om du har en dejlig afklaret holdning til at fortsætte - og være realistisk samtidig.
Stort tillykke, det er så flot.
17 år26. marts 2007 kl. 07:15
Brox (slettet)
Det er bare skide godt gået. Jeg ved lige hvordan det er når du fortæller om, at selv om du er nået ned på 120 kg så er du "kun" nede på der hvor du burde have startet.
Men nej hvor er det bare herligt at læse og jeg bliver altid i godt humør når jeg læser en success historie da det selv giver mig motivation til at kæmpe min egen kamp.
Men nej hvor er det bare herligt at læse og jeg bliver altid i godt humør når jeg læser en success historie da det selv giver mig motivation til at kæmpe min egen kamp.
17 år26. marts 2007 kl. 20:25
Phatchick (slettet)
Tusind tak allesammen for de søde ord og for Jeres tro på mig....det styrker min motivation! ;O)
Maddie....det med at føle forskel, kommer i etaper.
Da jeg havde tabt mig 15 og frem til 20 kg følte jeg mig helt vildt slank!
Men så vænner man sig til det og følelsen forsvinder. Faktisk begyndte jeg pludselig, at føle mig tyk og bøvet igen.
Men jeg ved af erfaring at det er spørgsmål om tid, før jeg rammer det næste plateau, hvor jeg får den der lækre "slanke" følelse.
Flittiglise og Maddie....mit næste delmål er det sidste af de store, nemlig -15 kg.
Så er jeg nede på det jeg vejede, da jeg mødte min kæreste for 9 år siden og derefter hedder delmålene 5 kg ad gangen.
IRL....du har ret mht til at være afklaret.
Jeg er 100% motiveret og ved at jeg når min ønske/idealvægt denne gang.
Og efter mange år med et ønske om at tabe mig 5 kg om ugen, så er jeg efterhånden blevet klar over, at det kan ikke lade sig gøre...ikke på normal/sund vis ihvertfald ;O)
Brox....du gør det supergodt!
Jeg kan se at du er der nu, hvor jeg startede for 5 måneder siden....prøv at forestille dig hvor du er om 5 måneder......det er vildt!!
Og iøvrigt er det nogle fine og overskuelige delmål du har stillet op for dig selv ;O)
Endnu engang tak for jeres støtte og opbakning og altid søde kommentarer.
I er s** en dejlig flok at have i ryggen ;O)
Stort knus PhatC
Maddie....det med at føle forskel, kommer i etaper.
Da jeg havde tabt mig 15 og frem til 20 kg følte jeg mig helt vildt slank!
Men så vænner man sig til det og følelsen forsvinder. Faktisk begyndte jeg pludselig, at føle mig tyk og bøvet igen.
Men jeg ved af erfaring at det er spørgsmål om tid, før jeg rammer det næste plateau, hvor jeg får den der lækre "slanke" følelse.
Flittiglise og Maddie....mit næste delmål er det sidste af de store, nemlig -15 kg.
Så er jeg nede på det jeg vejede, da jeg mødte min kæreste for 9 år siden og derefter hedder delmålene 5 kg ad gangen.
IRL....du har ret mht til at være afklaret.
Jeg er 100% motiveret og ved at jeg når min ønske/idealvægt denne gang.
Og efter mange år med et ønske om at tabe mig 5 kg om ugen, så er jeg efterhånden blevet klar over, at det kan ikke lade sig gøre...ikke på normal/sund vis ihvertfald ;O)
Brox....du gør det supergodt!
Jeg kan se at du er der nu, hvor jeg startede for 5 måneder siden....prøv at forestille dig hvor du er om 5 måneder......det er vildt!!
Og iøvrigt er det nogle fine og overskuelige delmål du har stillet op for dig selv ;O)
Endnu engang tak for jeres støtte og opbakning og altid søde kommentarer.
I er s** en dejlig flok at have i ryggen ;O)
Stort knus PhatC
17 år26. marts 2007 kl. 23:27
muddes mor (slettet)
Hvor er det flot, og hvor er jeg misundelig!!
Tillykke med vægttabet, du er en inspiration!
Gitte
Tillykke med vægttabet, du er en inspiration!
Gitte
17 år27. marts 2007 kl. 08:46
Mere præcist siger vægten nu 119,5 og jeg hopper op og ned på mine små tykke træstammer af bar glæde *GG*
Det betyder så meget for mig af flere grunde......
1. Jeg har smidt 25 kg
2. Jeg har nået mine 2 første delmål (-15 kg og - 10 kg)
3. Jeg er nået 1/3 af vejen....mangler "kun" 2/3.
4. Det er snart 5 år siden jeg har været under 120 kg.
Jeg er helt oppe og køre og forestiller mig at det bliver sjovere og nemmere fra nu af, fordi jeg føler at nu starter det "egentlige vægttab".
De første 25 kg var det ekstra jeg havde taget på, i forbindelse med min barselsperiode (for meget hygge) og den tid jeg har gået sygemeldt med mit dårlige knæ.
Nu er jeg dernede hvor jeg "burde have startet".....det lyder lidt rodet, jeg håber I forstår hvad jeg mener ;O)
Samtidig er jeg klar til at få ryddet op i de dårlige vaner, der desværre har sneget sig ind igen.
Da jeg startede på kursus i Januar, blev det hele lidt for meget og mellemmåltiderne er ligeså stille smuldret væk.
Istedet bruger jeg mine overskydende kalorier på at hyggespise.
Når jeg ikke har fået så meget i løbet af dagen, så er der jo plads til at spise et stykke chokolade eller noget slik.
Det kulminerede i at jeg nu 2 gange har undladt at skrive min mad ind, i en periode på 3-5 dage.
Simpelthen fordi det blev for rodet og uoverskueligt for mig.
Jeg har jo godt nok stadig haft et kalorieunderskud og som følge deraf, et vægttab.
Men vægttabet er blevet mindre og mindre for hver måned og jeg begyndte at spekulere over, hvor det var jeg snød mig selv.
Jeg har godt nok fra starten sagt, at der er ikke noget der er forbudt og det mener jeg stadig.
Men det er ikke meningen at jeg vil småspise snacks og junk hver dag, heller ikke i små mængder, men derimod gemme det til lidt mere specielle lejligheder og så prøve at bevare den sunde livsstil i hverdagen.
Så nu bliver der ryddet op og jeg skal dybt ind i mit ordforråd og finde det lille ord "nej tak" frem igen ;O)
Det var lidt af en smøre.....men jeg var lige nødt til dele min hurra-oplevelse med alle jer dejlige mennesker herinde!
Fortsat god weekend til jer alle.....
Knus PhatC