Slut med at sætte begrænsninger for mig selv pga. min vægt!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Slut med at sætte begrænsninger for mig selv pga. min vægt!

Nu skal det være slut med at tænke, det vil jeg gøre når jeg har tabt mig x antal kilo. Nu skal jeg i gang med livet selvom jeg er tyk. Jeg er slem til at udskyde ting, fordi jeg lige skal smide nogle kilo først. Men det er slut NU.. På mandag melder jeg mig ind i et fitness center. Det har jeg haft lyst til længe, men har så begrænset mig selv fordi jeg er tyk. Men hvor latterligt er det lige, at jeg først vil melde mig ind NÅR jeg har tabt mig! :-) Det skulle jo gerne give mig et spark på min vej til et bedre liv..

Så jeg glæder mig til på mandag, når jeg skal i gang med mit nye liv.. :-)
17 år24. marts 2007 kl. 02:18
re: Slut med at sætte begrænsninger for mig selv pga. min vægt!
Lyder dejligt og ja kender godt den der med at man ikke vil i fitness center får man har tabt sig, jeg har ikke fået overbevist mig selv om at jeg skal afsted!!

Gitte
17 år24. marts 2007 kl. 06:37
Det er den helt rigtige indstilling du har fået,
Held og lykke

Zenta
17 år24. marts 2007 kl. 11:48
Dejlig indstilling.
Man er desværre tilbøjelig til at udskyde ting og/eller bare ikke få dem gjort.
Men ved at springe ud i tingene får man en meget større livskvalitet.
Jeg synes det er et supergodt initiativ og specielt når du har lyst til det, så får du også meget mere ud af det.
Pøj pøj med det ;o)
17 år25. marts 2007 kl. 09:59
re: re: Slut med at sætte begrænsninger for mig selv pga. min vægt!
Jep, livet er her og nu og det skal ikke udskydes til vi har tabt x antal kilo
17 år25. marts 2007 kl. 15:46
Flot!!!

Man har en tilbøjelighed til at udelukke sig selv fra livet og alt det sjove.
Jeg har selv i mange år sagt til mig selv, at det og det og det skulle jeg, ligeså snart jeg havde tabt mig xx antal kilo, med det resultat at man sidder hjemme bag sine egne 4 vægge og glemmer at leve.

Go for it!

PhatC
17 år25. marts 2007 kl. 16:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });