Mission 2007 - uge 12

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mission 2007 - uge 12
Nå, skal vi ikke lige have en missions-tilkendegivelse her i uge 12?
Jeg spiser fornuftigt efter sidste weekends udskejelser. Det er nu ikke sådan, at det straks giver resultater på vægten...
Her til morgen vejede jeg 78,2, så jeg når ikke mit delmål til 1.04.
Ja, så sætter jeg nok et nyt mål til 1.05. Jeg siger til mig selv, at det er overkommeligt, men jeg synes nu ikke, at det er de helt store resultater, det bliver til i øjeblikket.
Hvordan står det til hos jer?

Hilsen Maddie
17 år23. marts 2007 kl. 07:12
re: Mission 2007 - uge 12
Hejsa Maddie. Det går helt fint her. Min vægt svinger en del, men for nedadgående det er den. Nåede under 90 i denne uge, så træning og sund kost belønner sig :-)

Hvad betyder det, at det ikke er de helt store resultater? I forhold til hvad? Hvor meget taber du dig Maddie? Sætter du dine mål for højt? Eller er du ikke fokuseret nok? Hvad er din konkrete plan? Skal den justeres lidt, så den passer bedre? Ingen grund til at sætte dig selv mål, du ikke kan nå. Det er totalt demotiverende :-)

Anna
17 år23. marts 2007 kl. 08:14
re: re: Mission 2007 - uge 12
Hej Anna,

Ja, det var gode spørgsmål, som man siger - og jeg har tænkt over dem de sidste par dage.
Jeg tror, at det er lidt af hvert. Jeg har svært ved at være fokuseret HELE tiden. Der kan hurtigt komme et lille stykke chokolade på tværs.
De sidste uger har jeg heller ikke fået den motion, som jeg nok skulle have haft. Jeg har haft for travle her og på arbejdet.
Mit mål var at komme ned på 75 kg inden 1. april, men det må så bare blive senere - for det ER det næste delmål...så er det bare datoen, jeg må "fifle" med.

Hilsen Maddie
17 år25. marts 2007 kl. 18:52
re: re: re: Mission 2007 - uge 12
Okay Maddie.

Så er mit forslag, at du finder den dato. Og at du går efter den. Og måske sætter dit ambitionsniveau en lille smule ned, når du har travlt på arbejdet.

Jeg kan fortælle dig, at hvis du prioriterer motionen, vil du opleve, at det, at du motionerer, giver dig meget mere energi til at nå resten af dine gøremål.

Så måske var det en mulighed? Kan du prioritere motionen lidt højere i din travle kalender?

Jeg oplever, at motionen giver samme effekt som at spise et stykke chokolade. Bare i langt højere grad. Der udløses endorfiner, og jeg bliver simpelhen bare et lykkeligere menneske af at motionere :-)

Anna
17 år25. marts 2007 kl. 22:48
re: re: re: re: Mission 2007 - uge 12
Hej Anna,

Ja, jeg har sat en dato. 1.05 skal pilen peje på de 75 kg.

Måske skulle jeg skrive motionen ind i kalenderen, som du gør. Det forpligter nok lige lidt mere.Jeg skal gerne både til spinning og step i denne uge, jeg plejer at lave vægttræning i forbindelse med holdtræningen, så det kan blive et par gange.
Jeg har ikke været på vægten de sidste dage, men jeg melder lige ind i løbet af ugen.

Hilsen Maddie
17 år26. marts 2007 kl. 14:02
re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 12
Hej Maddie

Jep, jeg er sikker på du har ret. Ind i kalenderen med motionen.

Så forpligter det lidt mere, som du selv siger :-)

Anna
17 år26. marts 2007 kl. 14:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });