#1 af Kirsten P (slettet)
onsdagsvejning.
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
onsdagsvejning.
Jeg har tabt ½ kg, hvilke jeg er godt tilfreds med da jeg ikke lige har været helt så fornuftig.
17 år21. marts 2007 kl. 09:20
Tina J (slettet)
re: onsdagsvejning.
Tllykke Kirsten, det er flot.
Jeg har tabt 500 gram, vejer nu 76 kg.
Har haft en temmelig voldsom uge, da min kæreste blev alvorligt syg og måtte have 2 ballonudvidelser den venstre kranspulsåre.
Det betyder så, at vi begge har kvittet smøgerne, skal spise hjertevenlig mad og få noget motion. Så hvis der er noget positivt i at min kæreste blev syg, så er det, at vi nu begge kan hjælpe hinanden med at få et sundere liv.
Men vi er alligevel temmelig chokerede, min kæreste er kun 43 år gammel. heldigvis var der ikke sket stor skade på hjertet, men han er jo stadig i risiko for nye blodpropper.
Nå, nok om det, det skal vi nok kommme igennem.
Ha´ en rigtig god uge
Mange hilsner
Tina
Jeg har tabt 500 gram, vejer nu 76 kg.
Har haft en temmelig voldsom uge, da min kæreste blev alvorligt syg og måtte have 2 ballonudvidelser den venstre kranspulsåre.
Det betyder så, at vi begge har kvittet smøgerne, skal spise hjertevenlig mad og få noget motion. Så hvis der er noget positivt i at min kæreste blev syg, så er det, at vi nu begge kan hjælpe hinanden med at få et sundere liv.
Men vi er alligevel temmelig chokerede, min kæreste er kun 43 år gammel. heldigvis var der ikke sket stor skade på hjertet, men han er jo stadig i risiko for nye blodpropper.
Nå, nok om det, det skal vi nok kommme igennem.
Ha´ en rigtig god uge
Mange hilsner
Tina
17 år21. marts 2007 kl. 09:33
tynd74
hej kirsten
Endelig er der sket noget på min vægt. YES. :-)
i dag siger den 87.0kg. så jeg har tabt 1.6kg siden sidste onsdag. håber til gengæld ikke den stiger for meget i weekenden, da jeg ikke kan komme til at veje det hele der. håber ikke to "synde-dage" går helt galt. da jeg har holdt mig på måtten i denne uge. men jeg er fit for fight på mandag igen.
og tillykke til dig kirsten 1/2 kilo er da også flot.
dejligt det går den rigtige vej.
knus flittiglise
Endelig er der sket noget på min vægt. YES. :-)
i dag siger den 87.0kg. så jeg har tabt 1.6kg siden sidste onsdag. håber til gengæld ikke den stiger for meget i weekenden, da jeg ikke kan komme til at veje det hele der. håber ikke to "synde-dage" går helt galt. da jeg har holdt mig på måtten i denne uge. men jeg er fit for fight på mandag igen.
og tillykke til dig kirsten 1/2 kilo er da også flot.
dejligt det går den rigtige vej.
knus flittiglise
17 år21. marts 2007 kl. 09:36
tynd74
re: re: onsdagsvejning.
hej tina
det var da noget af en hård omgang. hu ha.
godt han har det bedre.
og tillykke til dig også med de 500g.
og god bedring med manden.
knus flittiglise
det var da noget af en hård omgang. hu ha.
godt han har det bedre.
og tillykke til dig også med de 500g.
og god bedring med manden.
knus flittiglise
17 år21. marts 2007 kl. 09:39
zenta78 (slettet)
re: re: re: onsdagsvejning.
Hejsa og tillykke med tabet.
Her er der ikke sket noget, men det er også den tid på mdr, så det er helt i orden.
Og til Tina J.
Det var godt nok noget være noget, håber at alt går godt.
knus Zenta
Her er der ikke sket noget, men det er også den tid på mdr, så det er helt i orden.
Og til Tina J.
Det var godt nok noget være noget, håber at alt går godt.
knus Zenta
17 år21. marts 2007 kl. 15:43
annap (slettet)
re: re: re: re: onsdagsvejning.
Hej Tina
Sikke en grim oplevelse. Hvis der melder sig reaktioner bagefter, så skriv endelig om det her.
God bedring med ham.
Knus
Anna
Sikke en grim oplevelse. Hvis der melder sig reaktioner bagefter, så skriv endelig om det her.
God bedring med ham.
Knus
Anna
17 år21. marts 2007 kl. 20:27
annap (slettet)
re: re: re: re: re: onsdagsvejning.
Flittiglise
Det er bare så flot. Du kan være stolt af dig selv. Godt gået.
Og til Kirsten. Det går den rigtige vej. 500 gram er også flot.
Anna
Det er bare så flot. Du kan være stolt af dig selv. Godt gået.
Og til Kirsten. Det går den rigtige vej. 500 gram er også flot.
Anna
17 år21. marts 2007 kl. 20:28
IRL (slettet)
Flot resultat alle sammen :-)
Jeg kan ikke rigtig komme med noget resultat endnu, da jeg først for alvor startede i går. Men i næste uge vender jeg tilbage. Dog er det også der jeg får min mens, så jeg forventer ikke det helt store, men det skulle gerne komme dobbelt igen ugen efter så...
Tina J: Håber din mand har det godt. En positiv ting kan man sige ved det, du får helt automatisk nemmere ved at holde en sund livsstil nu, hvor din mand også skal tænke på maden og motion :-)
Pøj pøj i den kommende uge ;o)
Jeg kan ikke rigtig komme med noget resultat endnu, da jeg først for alvor startede i går. Men i næste uge vender jeg tilbage. Dog er det også der jeg får min mens, så jeg forventer ikke det helt store, men det skulle gerne komme dobbelt igen ugen efter så...
Tina J: Håber din mand har det godt. En positiv ting kan man sige ved det, du får helt automatisk nemmere ved at holde en sund livsstil nu, hvor din mand også skal tænke på maden og motion :-)
Pøj pøj i den kommende uge ;o)
17 år22. marts 2007 kl. 07:55
Tina J (slettet)
re: re: onsdagsvejning.
Tusind tak for jeres opbakning, det er dejligt at vide, at her kan man altid få opbakning.
Jeg vil nok ikke være så aktiv selv herinde, jeg skriver når jeg har tid og overskud til det.
Mange hilsner
Tina
Jeg vil nok ikke være så aktiv selv herinde, jeg skriver når jeg har tid og overskud til det.
Mange hilsner
Tina
17 år22. marts 2007 kl. 11:29
Phatchick (slettet)
Fine resultater piger tillykke med det ;O)
1,6 kg flittiglise....SÅDAN!!
Mon ikke det kan holde dig "på måtten", selv om du ikke tæller og vejer her i weekenden? ;O)
Tina...Puha, det er da noget af en forskrækkelse at få!
Godt at der ikke skete så stor skade på hjertet.
Og hvis man skal prøve at finde noget positivt i sådan en oplevelse, så må det da være (som allerede nævnt) at I kan støtte hinanden i den sunde livsstil.
Flot at I har valgt at droppe røgen begge to ;O)
Her sker der ikke så meget....efter at det rykkede hurtigt nedad sidste uge, så er det gået lidt op og ned, eller helt i stå her.
Men det er okay, jeg syndede lidt i weekenden, så det er ikke så mærkeligt.
Jeg håber at næste onsdagsvejning viser under 120, så det vil jeg arbejde på ;O)
Held og lykke allesammen med det fortsatte vægttab.
Knus PhatC
1,6 kg flittiglise....SÅDAN!!
Mon ikke det kan holde dig "på måtten", selv om du ikke tæller og vejer her i weekenden? ;O)
Tina...Puha, det er da noget af en forskrækkelse at få!
Godt at der ikke skete så stor skade på hjertet.
Og hvis man skal prøve at finde noget positivt i sådan en oplevelse, så må det da være (som allerede nævnt) at I kan støtte hinanden i den sunde livsstil.
Flot at I har valgt at droppe røgen begge to ;O)
Her sker der ikke så meget....efter at det rykkede hurtigt nedad sidste uge, så er det gået lidt op og ned, eller helt i stå her.
Men det er okay, jeg syndede lidt i weekenden, så det er ikke så mærkeligt.
Jeg håber at næste onsdagsvejning viser under 120, så det vil jeg arbejde på ;O)
Held og lykke allesammen med det fortsatte vægttab.
Knus PhatC
17 år22. marts 2007 kl. 14:22