mandagsstatus fra eskimoen

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandagsstatus fra eskimoen
hey. sølle 200 g er det blevet til denne uge, så vægten siger 73,7 kg. Men jeg har også haft den sjoveste usundeste weekend, og nogle gange må man jo prioritere. Og i lørdags prioriterede jeg en tur i byen med vennerne og søndag stod den på sofa, pizza, absolut ingen motion og lidt hyggenusseri med kæresten:-)
Denne uge skruer jeg lige tempoet op. Motionsplanerne hedder

tirsdag
8 km løb

onsdag
8 km løb
1 times aerobics

torsdag
1½ times cardio

fredag
styrketræning

lørdag
ingenting

søndag
1 times step og lidt løb

Nu skal vægten sq under de 70, og det skal ske inden 1 juni!!!

Hygge og god uge til alle
Knus Eskimoen
19 år2. maj 2005 kl. 11:21
re: mandagsstatus fra eskimoen
puuuust stønn ralle ralle.... kan du høre pipper gå helt omkuld af luftmangel ????
HOLD da op for et sejt motionsprogram du har dig der !
Den pizza er vist allerede ude af systemet igen, sådan som din forbrænding bør se ud med det motionsprogram !!!!!!!
NYD du endelig lidt hygge engang imellem - det er der vist rigeligt plads til *S*

Rigtig mange hilsner og tillykke med de 200g

Pipser der mangler MANGE X 200g *GGGGG*
19 år2. maj 2005 kl. 11:27
Pyha da, jeg bliver da helt træt af at læse dit motionsprogram, men hvor er det bare sejt gået at du kan, det kan godt gøre mig misundelig (altså på den fede måde ikke...;o)) God fornøjelse med motionen, du skal nok få tabt dig det du gerne vil.
19 år2. maj 2005 kl. 11:44
re: re: mandagsstatus fra eskimoen
Også her. Jeg bliver helt forpustet. Sikke en energi du lægger for dagen.

Og lidt har også ret, ikke!

200 gram er da pænt.

Knus Anna
19 år2. maj 2005 kl. 13:33
re: re: re: mandagsstatus fra eskimoen
Hooossttt, haarrrkkkk......puuuuussssssssstttt.......fy for hulen da for et motionsprogram, Eskimo! Det kan ikke engang Mulde hamle op med, når hun er på sit højeste..ha ha ha..Sejt, hvis du får det kørt igennem, det tager jeg hatten af for...Må vist hellere komme lidt op på dupperne, inden du haler indenom med 220 i timen... *ggg*

Rigtig go' uge til dig, og husk nu at der også skal være plads til hyggen, ikke sandt..

Knuzz Mulde
19 år2. maj 2005 kl. 17:05
re: re: re: re: mandagsstatus fra eskimoen
Hej Eskimo.
Er helt med på at vi løber fra Mulde og Smiley til næste år ved iform løbet ;O))

Knus Chiffi.
19 år2. maj 2005 kl. 18:56
re: re: mandagsstatus fra eskimoen
Hejsa Eskiom

Det er da dejligt at vægten er gået ned - så vær du glad for det ;o). og der skal jo også være plads til at hygge en gang i mellem. Men må nok sige er det er et flot motionsprogram du har lavet - det skal nok give resultater......

Knus Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 20:59
re: re: re: mandagsstatus fra eskimoen
Bamse kommer straks og tørre sveden af jer allesammen, og inkl. mig selv.
For syv Sørensen, du rykker da bare der ud af, er du på vej på Grønland rundt på en uge eller sådan noget.
Bukker og nejer for dig, syntes virkelig det er flot og du er SEJ

Knus
Bamse
19 år2. maj 2005 kl. 21:05
GISP for en uge plan du har lagt frem.
Jeg var när faldet ned af stolen. Du kan vist roligt nyde weekenderne med den indsats.
Flot med de 200 gram. Jo mindre fedt jo mindre kan man vel tabe ikke sant?
Krammer
19 år3. maj 2005 kl. 11:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });