#2 af StoreSøs (slettet)
Fedt % og fedtmåler
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: Fedt % og fedtmåler
Hej Corina
Det lyder underligt i mine øre 15,4%.
Hvis det skulle være din fedtprocent så er du undervægtig.
En normalvægtig har en fedtprocent på 20 - 24.
Jeg kender ikke til vægte med fedtmålere, men mon ikke man kan indstille den efter hvad man ønsker at se ?? Fedt, muskler, væske ...
Storesøs
Det lyder underligt i mine øre 15,4%.
Hvis det skulle være din fedtprocent så er du undervægtig.
En normalvægtig har en fedtprocent på 20 - 24.
Jeg kender ikke til vægte med fedtmålere, men mon ikke man kan indstille den efter hvad man ønsker at se ?? Fedt, muskler, væske ...
Storesøs
19 år2. maj 2005 kl. 12:44
Corina (slettet)
re: re: Fedt % og fedtmåler
Jo - det lyder temmelig lavt. Jeg har imellemtiden været inde på ask alex (som var linket der dukkede op da jeg søgte på fedtprocent) og den siger også 15 % ???
19 år2. maj 2005 kl. 12:46
StoreSøs (slettet)
Så er du måske bare fyldt op med musker ?? Det ville da ikke være så dårligt :-)
Du har måske slet ikke brug for at tabe dig mere ??
StoreSøs
Du har måske slet ikke brug for at tabe dig mere ??
StoreSøs
19 år2. maj 2005 kl. 12:54
Corina (slettet)
re: re: Fedt % og fedtmåler
*ggggggg* Ja DET ville da bare være herligt ! Men MON ikke jeg skal af med ca. 8-9 kilo mere. Men hvis ikke det er fedt - hvad er det så ??
19 år2. maj 2005 kl. 12:56
eskimo (slettet)
re: re: re: Fedt % og fedtmåler
på motion-online.dk er der en test, hvor du kan udregne din fedtprocent nogenlunde, hvis du har et målebånd... Den er ikke helt sikker men lige så sikker som impedansmålere, som er dem der sidder i vægte. Den sikreste måde er at bruge en fedttang, men det er svært at gøre alene. Prøv den med målebåndet...
hygge Eskimo
hygge Eskimo
19 år2. maj 2005 kl. 18:19
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: re: re: Fedt % og fedtmåler
Hejsa
Jeg kender desværre ikke så meget til fedtmåling - men jeg har også overvejet at få mål mit - det kunne være sjovt at prøve.
Håber at du finder ud af om det er rigtigt.
Knus Smiley
Jeg kender desværre ikke så meget til fedtmåling - men jeg har også overvejet at få mål mit - det kunne være sjovt at prøve.
Håber at du finder ud af om det er rigtigt.
Knus Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 20:57
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: re: re: re: Fedt % og fedtmåler
Hallo PIPPER
De 15,4% er sgu da de fjer du bærer rundt på *GGGGG*
Hmm kan heller ikke hjælpe dig, ved for lidt om de der vægte der kan måle fedt, kun at DE ALTID MÅLER FORKERT NÅR DET ER MIG.....
Knuser
Bamse
De 15,4% er sgu da de fjer du bærer rundt på *GGGGG*
Hmm kan heller ikke hjælpe dig, ved for lidt om de der vægte der kan måle fedt, kun at DE ALTID MÅLER FORKERT NÅR DET ER MIG.....
Knuser
Bamse
19 år2. maj 2005 kl. 20:59
Emis (slettet)
Hmm. Lyder mystisk.
Jeg var lige inde og teste Eskimo's link! Det er ret let! Men hvor präcist det er tja det er förste gang jeg gör det!
Jeg er rimelig muskulös bygget, Store knogler osv. (he he kommer til at tänke på en marvel figur) og min sagde ca 26,1%. Må nok hellere teste det når jeg kommer hjem. Skal også have det i dagbogen.
Hvad siger din derinde Pip?
Jeg var lige inde og teste Eskimo's link! Det er ret let! Men hvor präcist det er tja det er förste gang jeg gör det!
Jeg er rimelig muskulös bygget, Store knogler osv. (he he kommer til at tänke på en marvel figur) og min sagde ca 26,1%. Må nok hellere teste det når jeg kommer hjem. Skal også have det i dagbogen.
Hvad siger din derinde Pip?
19 år3. maj 2005 kl. 11:13
Jeg så snittet til at liste vores arbejdsvægt ind på badeværelset på arbejdet og hoppe på.
Den stod på 15,4 %
Hvad betyder det ?
At 15,4 % af min vægt er fedt ?
Jeg hoppede på med tøj (uden strømper), tunge cowboybukser og vejede 78,7
Betyder det så at jeg består af 12,12 kg fedt ?
Er det så godt eller skidt ? Mit eget indtryk er at det er ret godt, men er ikke helt sikker ....
Nogen der har erfaring i det her fedteri ? *GGGGGG*