Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
Tænkte på hvor meget i tabte jer inden folk begyndte at kunne se det? altså folk som ikke vidste det...

Gitte
17 år19. marts 2007 kl. 18:52
re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
Hej Gitte

Et eller andet sted mellem 7-10 kilo, så vidt jeg husker.

Indtil nu har jeg i denne omgang tabt knap 4, og det har ingen lagt mærke til endnu :-)

Anna
17 år19. marts 2007 kl. 20:06
re: re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
Hej,

man siger, at 5 kg betyder en tøjstørrelse - jeg har i al fald fået mange komplimenter efter 5 kg, så på mig kunne det ses her. Måske kommer det lidt an på, hvordan kiloene er/var fordelt og på, hvordan man plejer at gå klædt. Noget tøj kamuflerer jo bedre end andet...heldigvis :-)

Venlig hilsen

Maddie
17 år19. marts 2007 kl. 20:14
re: re: re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
hej gitte
da jeg havde tabt mig i første omgang havde tabt 5.9kg kunne min ældste datter se det. på bagdelen og lårene især. men nu har jeg hved hjælp at denne side tabt yderligere 6kilo og nu kan yngste datter også se det, men ellers har ingen kommenteret det.
flittiglise
17 år19. marts 2007 kl. 20:20
re: re: re: re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
jeg fortælle aldrig nogen at jeg er ved at tabe mig jeg huske dengang jeg gjorde det jeg havde tabt 7 kg de kikke bare på mig og sagde det kunne de ikke se man blive bare så skuffet
17 år19. marts 2007 kl. 21:22
re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
Jeg tror jeg tabte 8-10 kg inden jeg fik at vide at det kunne ses, men jeg er osse typen der har det godt fordelt og bortset fra de 21 cm !!! jeg har tabt mig om hofterne (bagdelen) så har jeg tabt mig jævnt over det hele.

De 3 der er tættest på mig, kommenterer og roser hele tiden.
Den "forlængede" familie derimod.......nu har jeg tabt mig 24 kg og jeg har endnu ikke fået så meget som en enkelt kommentar fra den kant!
Men okay, jeg har heller ikke skiltet med det, undrer mig bare over, om det virkelig ikke kan ses.

PhatC
17 år19. marts 2007 kl. 23:09
re: re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
hej PhatC

Selvfølgelig kan det ses. 24 kg. går ikke ubemærket hen. Lyt til dine nærmeste. De andre går efter min mening enten med skyklapper gennem livet og ser ingenting, har for travlt med deres eget eller måske er det tabu?

Jeg kan opleve at få nyt hår og min mor bemærker intet. Til gengæld skal hun nok se det, hvis mit hår ikke er pænt. Sådan er mennesker også indrettet forskelligt. Jeg ville have gjort det modsatte :-)

Anna

Anna
17 år20. marts 2007 kl. 08:11
re: re: re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
hej
hvor har du ret anna, sådan en mor har jeg også. stikkende bemærkninger er der rigeligt af. men sige noget positivt kan hun ikke. og jeg er lige modsatte type. kan jeg rose folk og sige noget posivt ( som jeg selvfølgelig mener, ) gør jeg det.
jeg kan så godt lide at trække et stort smil frem hos folk, bare flere ville det, det gør jo ikke ondt.
men som du er inde på , har folk det skidt kradser de på andre, desværre. og til phatC selvfølgelig kan 24 kilo ses. nyd din nære familie SER dig. og roser dig. :-)
knus flittiglise
17 år20. marts 2007 kl. 09:16
re: re: re: re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
Tak for alle jeres svar... Mit første dele mål er nemmelig at få en masse positiv respons på mit vægt tab til august når jeg fylder 30, jo og ar have tabt mig så meget at jeg bliver "nød til" at købe nyt tøj!!

Jeg har forløbig tabt 3 kg, så det burde jo kunne lade sig gøre!

Gitte
17 år20. marts 2007 kl. 10:47
re: re: re: re: re: Til jer der har tabt jer, hvornår begyndte folk at kunne se det?
Jeg har fået mange kommetarer for de 8 kg jeg har haft tabt og det tror jeg også har gjort at jeg kom til at hvile for meget i mig selv. Selv folk jeg ikke kendte, henne i motionscenteret kommentere det. Men ikke min mor hun har ikke kommenteret det.

Og Phat, 24 kg det må da kunne ses af alle. Er du sikker på det ikke er fordi de er en smule misundelige.
17 år20. marts 2007 kl. 14:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });