Jeg er ny...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg er ny...
Hej med jer

Jeg er ny her, fandt denne side her i week-enden da jeg sad og rodede på nettet.
Hvordan foregår det herinde, går man sammen i grupper eller hvad? Jeg kan se at der er forskellige dage hvor man vejer sig og at nogle brugere går igen i de forskellige grupper.

Jeg har en plan om at tabe 4-5 kg allersenest d. 8. juni, for der skal jeg til Thailand i tre uger :oD
Jeg håber på at denne side kan give mig noget opbakning.

Jeg ved ikke om jeg vil bruge selve madindtastningen, eller bare kunne holde øje med vægten i det super gode skema.

Er meget åben for kommentarer og ideer.
17 år19. marts 2007 kl. 08:16
re: Jeg er ny...
Velkommen.

Der er mandags og onsdags vejning og du kan bare hoppe på hvor du synes, begge steder er der stor opbakning.

Zenta
17 år19. marts 2007 kl. 09:52
re: Jeg er ny...
Den helt store fordel her, er at du helst selv definerer, om dette er et soloprojekt - om du gerne vil have lidt kontakt - eller om du gerne vil have meget kontakt med andre.

Held og lykke med projektet. Og velkommen til.
Med venlig hilsen
Pernlle
17 år19. marts 2007 kl. 12:40
re: re: Jeg er ny...
Velkommen.

Du er velkommen alle steder! Selv surfer jeg lidt rundt - læser ALT og svarer, når jeg synes, at jeg har noget at sige.

Venlig hilsen
Maddie
17 år19. marts 2007 kl. 14:04
re: re: re: Jeg er ny...
Velkommen til.

Jeg har det ligesom Maddie. Jeg læser også det hele, nogle gange er alle de kloge ord sagt så synes jeg ikke der er grund til at gentage dem.

For mig fungere det godt at taste maden ind, så er det lige som om jeg har bedre kontrol.
17 år20. marts 2007 kl. 14:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });