#2 af StoreSøs (slettet)
Status fra advogirl
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: Status fra advogirl
Hej Advogirl
Jeg er sikker på at du nok skal komme efter mig, med det gå på mod du har. Men jeg kan godt forstå at du er ærgelig, det virker helt håbløst, når man nu har gjort alt det rigtige, og så får man ikke sin belønning. Jeg tror på at den nok skal komme.
Det er en god ide at tælle point, så får du en fornemmelse af hvor meget/lidt der kan spises.
Jeg tastede selv 3 typiske dage ind, her i madital, for at se om jeg var på rette vej. Og da jeg kunne se at jeg ikke indtog for mange kalorier så droppede jeg det igen. Det skal helst ikke bliver for besværgeligt at tabe sig.
Det er smadder godt at du har fået løbet lidt, er du i stand til at løbe hele vejen op til lyskryset ??
Jeg tror på at du få et bedre resultat næste mandag.
StoreSøs
PS: Jeg har skrevet i mit sidste indlæg hvad jeg typisk spiser.
Jeg er sikker på at du nok skal komme efter mig, med det gå på mod du har. Men jeg kan godt forstå at du er ærgelig, det virker helt håbløst, når man nu har gjort alt det rigtige, og så får man ikke sin belønning. Jeg tror på at den nok skal komme.
Det er en god ide at tælle point, så får du en fornemmelse af hvor meget/lidt der kan spises.
Jeg tastede selv 3 typiske dage ind, her i madital, for at se om jeg var på rette vej. Og da jeg kunne se at jeg ikke indtog for mange kalorier så droppede jeg det igen. Det skal helst ikke bliver for besværgeligt at tabe sig.
Det er smadder godt at du har fået løbet lidt, er du i stand til at løbe hele vejen op til lyskryset ??
Jeg tror på at du få et bedre resultat næste mandag.
StoreSøs
PS: Jeg har skrevet i mit sidste indlæg hvad jeg typisk spiser.
19 år2. maj 2005 kl. 09:52
bruger slettet
re: re: Status fra advogirl
Hej StoreSøs,
Tak for de opmuntrende ord, de hjælper...men det er nu lidt suk..suk...suk... i dag,.......ak ja, men i morgen bliver det bedre, det er jeg sikker på. Det du spiser og sådan ca. også hvad jeg spiser.
Morgen 1% A38 med de der Kellogs Jeanshalløj på.
Frokost: 2 stk. rugbrød med magert pålæg + 1 glas mælk.
Aftensmad: Mange mange grøntsager og salat, kød og en smule pasta, nul brød.
Muligvis et glas rødvin senere, men ikke hver dag.
I sidste uge spiste jeg også en banan om formiddagen og en ostemad efter frokost, men det har jeg droppet, der er mange point i det.
Jeg løb helt op til lyskrydset og ca. 1/4 vej tilbage, så gik jeg lidt, og så løb jeg resten af vejen hjem (det tog ikke engang 10 minutter) så det er en stor forbedring. På fredag håber jeg at jeg kan løbe hele vejen, så jeg på mandag kan udvide ruten. Det er målet for denne uge.
Jeg håber at din uge bliver kanon og du når ned i starten af de 57 kg. som du planlægger.
KH/Advogirl
Tak for de opmuntrende ord, de hjælper...men det er nu lidt suk..suk...suk... i dag,.......ak ja, men i morgen bliver det bedre, det er jeg sikker på. Det du spiser og sådan ca. også hvad jeg spiser.
Morgen 1% A38 med de der Kellogs Jeanshalløj på.
Frokost: 2 stk. rugbrød med magert pålæg + 1 glas mælk.
Aftensmad: Mange mange grøntsager og salat, kød og en smule pasta, nul brød.
Muligvis et glas rødvin senere, men ikke hver dag.
I sidste uge spiste jeg også en banan om formiddagen og en ostemad efter frokost, men det har jeg droppet, der er mange point i det.
Jeg løb helt op til lyskrydset og ca. 1/4 vej tilbage, så gik jeg lidt, og så løb jeg resten af vejen hjem (det tog ikke engang 10 minutter) så det er en stor forbedring. På fredag håber jeg at jeg kan løbe hele vejen, så jeg på mandag kan udvide ruten. Det er målet for denne uge.
Jeg håber at din uge bliver kanon og du når ned i starten af de 57 kg. som du planlægger.
KH/Advogirl
19 år2. maj 2005 kl. 10:08
StoreSøs (slettet)
Hej Advogirl
Med den madplan, så må du da tabe dig. Det kan ikke passe andet.
Det er fint at du kan løbe længere nu uden at skulle gå. Inden du ser dig om, kan du løbe i 10 minutter ...
Jeg venter spændt på at høre hvordan det kommer til at gå for dig. Pøj, Pøj.
StoreSøs
Med den madplan, så må du da tabe dig. Det kan ikke passe andet.
Det er fint at du kan løbe længere nu uden at skulle gå. Inden du ser dig om, kan du løbe i 10 minutter ...
Jeg venter spændt på at høre hvordan det kommer til at gå for dig. Pøj, Pøj.
StoreSøs
19 år2. maj 2005 kl. 11:02
annap (slettet)
re: re: Status fra advogirl
Ja. Jeg synes altså også, at madplan og motion ser helt OK ud. Tag det roligt. Vægttabet skal nok komme. Der kan være andre grunde til, at du vejer 300 gr. mere i dag. Er det den tid på måneden? Jeg vejer altid mere både omkring menstruation og omkring ægløsningen.
Anna
Anna
19 år2. maj 2005 kl. 13:30
bruger slettet
re: re: re: Status fra advogirl
Tak skal I have begge to. Ja jeg mener også at jeg burde tabe mig med den smule kost og al den motion. Måske er det som Anne siger, den tid på måneden. Jeg har en uge til Menses, så det kan selvfølgelig være det. Man har da lov at håbe, men det vil jo sige at jeg heller ikke taber mig i denne uge, hvis det er det, der afgør tingene. hmmm.....så bliver jeg altså ked af det gør jeg. ....:o)
19 år2. maj 2005 kl. 14:26
Muldebeerg
Advogirl....
op med humøret...Vægten kan til tider godt drille og jeg tror faktisk, der er en grund til at den gør det ved dig...Er du ikke først for nylig startet op med al motionen inkl. løb??? Husk din krop skal vænne sig til, at du nu dyrker motion og det indebærer også, at du lige pludselig aktiverer nogle muskler, der måske plejer at "hvile". Muskler vejer mere end fedt og hvis man starter op med en masse motion, tager man som regel på, inden man begynder at tabe sig. Jeg ved ikke om det er sådan med dig, men noget kunne tyde på det. Op med humøret, send vægten på ferie et par uger og find målebåndet frem i stedet for. Mål dig om bryst, talje, mave, lår og evt. arme, så vil du se resultater uanset hvad vægten siger, det er jeg sikker på!
Knuz Muldebeerg, der VED at du kommer til at tabe dig. -Bare gi' det tid!
Knuz Muldebeerg, der VED at du kommer til at tabe dig. -Bare gi' det tid!
19 år2. maj 2005 kl. 17:10
eskimo (slettet)
re: Advogirl....
jeg vil fortsætte i bedste Mulde-stil. Hvis du spiser som du gør og dyrker motion skal vægttabet nok komme. Du har ikke mange kg der skal smides, og det gør det en del sværere end os andre der har nok at tage af. Bare klø på med løberiet. Jeg synes det er super du er kommet igang!!! Det kan godt være vægten heller ikke har rykket sig næste uge, men om to uger er der måske røget et kg!!! Det kontrollerer vi desværre ikke selv.
Masser af knus
Eskimo
Masser af knus
Eskimo
19 år2. maj 2005 kl. 18:22
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Advogirl....
Hejsa
Op med humøret det skal nok komme - som Mulde og Eksimo også skriver så tror jeg også at motionen spiller en stor rolle, når du lige er startet op med det. Men det er slevfølgelig altid surt når vægten viser pluds, når man syntes at man har gjort det rigtige. Og du har jo heller ikke så meget du skal af med - så du må havde lidt tålmodighed.
knus Smiley
Op med humøret det skal nok komme - som Mulde og Eksimo også skriver så tror jeg også at motionen spiller en stor rolle, når du lige er startet op med det. Men det er slevfølgelig altid surt når vægten viser pluds, når man syntes at man har gjort det rigtige. Og du har jo heller ikke så meget du skal af med - så du må havde lidt tålmodighed.
knus Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 20:39
bruger slettet
Jeg siger 1000 tak for opbakningen til alle. Det luner og får en til at ville fortsætte. Jeg er superglad for ikke at få at vide at jeg er "hysterisk" fordi jeg "kun" skal tabe 5 kilo, men at det faktisk er svært at tabe de sidste 5 kilo. Mine venner og kolleger ser anderledes på det, men selvfølgelig, jo tykkere jeg er, jo slankere føler de sig, ellers ville man vel ikke sige den slags eller hvad? Endnu engang tak for opbakningen, og måske ER jeg ved at opbygge muskler, jeg kan da i hvert fald mærke at jeg har nogle ben og balder på en helt anden måde en normalt.....av...av......av........men det er sundt ondt, så jeg klager ikke. Rigtig god solskinsdag til alle her.
19 år3. maj 2005 kl. 09:22
Advogirl