en ny en..

Du læser en tråd i debat > vægttab

en ny en..
ja så tar jeg lidt mod til mig og laver mit første indlæg her..
jeg har været rundt og smugkigget lidt hvad i ligger og snakker om og jeg må sige det er super at se hvor folk støtter hinanden, det må jeg da være med i ..
indtil videre har jeg tabt små 12 kg allerede så det går den rigtige vej..

det var lidt fra mig glæder mig til at lære jer andre at kende

mvh neneh
17 år13. marts 2007 kl. 19:41
re: en ny en..
Velkommen. Vi glæder os også til at lære dig at kende. Hvis du gør din profil offentlig, går det måske lidt nemmere :-)

Hilsen Maddie
17 år13. marts 2007 kl. 22:23
re: re: en ny en..
Velkommen til. 12 kg det er da helt flot.
17 år13. marts 2007 kl. 23:32
Også et velkommen her fra mig og godt gået med de 12 kg!.

Jeg kender ikke dit mål men uanset hvad er 12 kg vægtabt et bevis på man er kommet rigtig godt igang.

/Brox
17 år14. marts 2007 kl. 00:03
Velkommen til NeNeH.......

Og godt gået med de allerede tabte kilo ;O)

PhatC
17 år14. marts 2007 kl. 13:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });