Min weekend

Du læser en tråd i debat > vægttab

Min weekend
Godmorgen til jer alle!

Ja jeg havde aftale med Mulde at jeg i hvert fald skulle løbe en tur mere i denne uge - og Mulde jeg har overholdt vores aftale fik løbet en tur på 35 min. lørdag morgen. Fik du løbet mere????????
Fredag havde jeg taget cyklen på arbejde (16 km. hver vej) og da jeg kom hjem tog jeg mine ruller på og rullede en tur på en time i alt. Søndag blev det til en gåtur med kæresten og havearbejde i en time - så jo den har stået på en del motion.

Er spændt på hvad vægten siger til vejning i aften - for jeg skal til at havde mens., men nogle gange har jeg tabt mig alligvel...... Men så kender jeg jo årsagen hvis den er steget lidt ;o)
Kan i havde en super dag trods vejret *ss*

Mange knus fra smiley
19 år2. maj 2005 kl. 08:16
re: Min weekend
Hej Smiley

Hvor ER det bare godt !
Det bliver spændende iaften !

Jeg krydser fingre ;-)
19 år2. maj 2005 kl. 10:53
re: re: Min weekend
Hej Smiley

Jeg er sikker på at vægten er god mod dig. For du har været rigtig dygtig. Sikke en masse motion. Held og lykke med vejningen :-)

Knus Anna
19 år2. maj 2005 kl. 13:28
øøøhh Smiley!
..Mulde kigger lidt ned i jorden og må komme med en tilståelse...Hun nåede altså kun at løbe 2 gange i sidste uge, og ikke 3 gange som aftalt. MEN der var altså ingen energi til det. Lørdag, efter min formiddagsvagt, skulle jeg hjem og sove, da jeg jo også skulle ha' nat, så der blev det ikke til noget. Søndag var der ganske enkelt ikke en eneste bid energi, andet end til at hvile på sofaen det meste af dagen...måske lidt efterveer af alt for mange timers arb. på alt for kort tid. Sorry, MEN jeg forsøger mig igen i denne uge. NU skal motionen i top igen. Løbet har jeg endnu ikke gjort idag, men i aften skal jeg til boxercise, -hvad det så end er. Sandsynligvis noget der gi'r sved på panden...Imorgen og frem til torsdag har jeg også en del motion på programmet, så jeg skal gøre mit bedste for at være klar til søndag! Jeg glæder mig faktisk, uanset hvad resultatet bli'r. (Håber nu stadig på de 30 min..)

Knuzz Mulde, -der synes du er for sej, med al det motion du ligger for dagen...
19 år2. maj 2005 kl. 17:14
hey smiley
Super med løbeturen og motionen. Jeg gad godt have været med til jeres løb. Send en tanke til en lille forfrossen eskimo når i spæner derudaf. Næste år kommer jeg og løber fra jer alle sammen, hihi.
jeg krydser fingre for dig i aften til din vejning.
Knus Eskimo
19 år2. maj 2005 kl. 18:25
re: øøøhh Smiley!
Hey Mulde

Kan da godt forstå at energien ikke lige har været der - du har godt nok også haft en masse arbejde. Ja jeg regner med de 30 min. - men nu må vi jo se - skal ud at løbe i morgen tidlig og så skal jeg altså havde løbet 2 ture mere inden søndag.

Knuser smiley
19 år2. maj 2005 kl. 20:31
re: hey smiley
Hey Eskimo

Du kan lige tro at jeg nok skal sende dig en tanke når jeg løber - hihihihih du kan bare komme an søde - næste år er jeg jo i topform *ss*

knus Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 20:32
hey smiley
Ha, nu er det jo du kommer til Århus, og så skal jeg sørge for at du kommer ud at løbe, du kan jo tage mig med.
Knuser
Bamse DER IKKE MÅ VÆRE MED IFORM LØBET BUUHUUUUUUUUUUUUUUUU
19 år2. maj 2005 kl. 20:56
re: hey smiley
Jep det skal jeg nemlig og bare rolig jeg tager mit løbetøj/sko med så du kommer med ud at løbe søde........ Ja det er ærgeligt at du ikke MÅ deltage - men dejligt at du kan stå med vand når jeg kommer i mål hihihihih.

Knus Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 21:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });