#12 af annap (slettet)
mission 2007 - uge 11
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
Og Flittglise.
Du lever op til dit navn. Flittig, det er du bestemt. Flot, du holder linjen.
Anna
Du lever op til dit navn. Flittig, det er du bestemt. Flot, du holder linjen.
Anna
17 år18. marts 2007 kl. 13:08
Maddie (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
Hej Anna,
Et STORT tillykke med de "8" - er det ikke bare skønt? Har du svævet siden?
Jeg har haft en rigtig dejlig weekend, men det har udviklet sig, så nu TØR jeg simpelthen ikke gå på vægten. Der har været sociale arrangementer lige siden jeg fik fri i fredags - og alle med dejlig mad, øl og vin. Jeg drikker sjældent alkohol, så sammen med de andre gode ting, kan jeg mærke, at det har bundet væske. Jeg kan simpelthen mærke det, når jeg skriver. Nå, det løber vel af igen...
Hilsen Maddie
Et STORT tillykke med de "8" - er det ikke bare skønt? Har du svævet siden?
Jeg har haft en rigtig dejlig weekend, men det har udviklet sig, så nu TØR jeg simpelthen ikke gå på vægten. Der har været sociale arrangementer lige siden jeg fik fri i fredags - og alle med dejlig mad, øl og vin. Jeg drikker sjældent alkohol, så sammen med de andre gode ting, kan jeg mærke, at det har bundet væske. Jeg kan simpelthen mærke det, når jeg skriver. Nå, det løber vel af igen...
Hilsen Maddie
17 år18. marts 2007 kl. 13:39
tynd74
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
hej igen annap
velbekom.
og til maddie. du kan tro jeg kender det. jeg drikker også sjældent alkohol. kun til stævner og de få mærke dage der er i famlien(og den er lille).
nu kommer der så et stævne på fredag som varer til og med fredag. lørdag får jeg så lidt alkohol, men det er lidt surt at vide der kan ryge 2 kilo på af den årsag. ud på aftenen hæver mine ben og fødder altid op. men pyt når det er så sjælden vil jeg altså have lidt.
så må en masse te hjælpe det væk igen.
men det bliver med lidt bævren når jeg så går på vægten om mandagen. men du skal nok komme af med det igen, lad ikke det tage motivationen fra dig.
klø på.
flittiglise
velbekom.
og til maddie. du kan tro jeg kender det. jeg drikker også sjældent alkohol. kun til stævner og de få mærke dage der er i famlien(og den er lille).
nu kommer der så et stævne på fredag som varer til og med fredag. lørdag får jeg så lidt alkohol, men det er lidt surt at vide der kan ryge 2 kilo på af den årsag. ud på aftenen hæver mine ben og fødder altid op. men pyt når det er så sjælden vil jeg altså have lidt.
så må en masse te hjælpe det væk igen.
men det bliver med lidt bævren når jeg så går på vægten om mandagen. men du skal nok komme af med det igen, lad ikke det tage motivationen fra dig.
klø på.
flittiglise
17 år18. marts 2007 kl. 14:04
tynd74
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
der skulle selvfølgelig have stået; til og med søndag.
knus
knus
17 år18. marts 2007 kl. 14:05
annap (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
Jo Maddie, det er skønt at være i firserne igen. Næste store mål er så under 85 :-) Det vejede jeg sidste sommer. Hvis jeg vejer det til sommer, ja så passer sommertøjet jo helt perfekt igen. Har et par skønne nederdele (korte), jeg glæder mig til at have på.
Og Maddie, op på vægten. Det er værre at gå at frygte end at få chokket. Og du kan tage det. Du ved jo, det er alkohol alligevel :-) Så kan du følge med i, hvad alkoholen gør ved din krop rent vægtmæssigt. Og det tror jeg er ganske sundt.
Jeg hopper på vægten uanset hvad. Bare op på den. Og så må jeg rette mig ind derefter.
Anna
Og Maddie, op på vægten. Det er værre at gå at frygte end at få chokket. Og du kan tage det. Du ved jo, det er alkohol alligevel :-) Så kan du følge med i, hvad alkoholen gør ved din krop rent vægtmæssigt. Og det tror jeg er ganske sundt.
Jeg hopper på vægten uanset hvad. Bare op på den. Og så må jeg rette mig ind derefter.
Anna
17 år18. marts 2007 kl. 17:05
tut
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
ja min mål er at tabe 2 kg mere her i marts månede
17 år18. marts 2007 kl. 17:27
Omalley
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
Det lyder som en rigtig god ide at skrive det ned i en kalender og give smileyer.
Som frygtet var sejlturen ikke godt for vægten, heldigvis havde jeg et godt vægttab i starten af ugen så jeg i alt endte med at have tabt 400 gram. Det er stadig et tab og det er jeg glad for.
Som frygtet var sejlturen ikke godt for vægten, heldigvis havde jeg et godt vægttab i starten af ugen så jeg i alt endte med at have tabt 400 gram. Det er stadig et tab og det er jeg glad for.
17 år20. marts 2007 kl. 11:35
annap (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 - uge 11
Det er da rigtig flot Omalley. Det er det mål jeg har sat hver uge - altså 400 gram. Tænk på, hvad det bliver til på en måned. Jeg synes det er er et flot resultat.
Anna
Anna
17 år21. marts 2007 kl. 08:28
Tak for roserne. Det var lige, hvad jeg trængte til :-)
Knus
Anna