#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Pyha prust støn.
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Pyha prust støn.
Godmorgen Chiffi
Hvor er det dejligt at læse at du er så topmotiveret og virkelig er opsat på at komme godt igang med en kostomlægning. Glæder mig meget til at fælge dig/jer.
syntes at det er en godt idé med løbetræning og med at I vil gå en tur efter aftensmaden.
Pøj pøj med det hele søde Chiffi
Knus fra Smiley
Hvor er det dejligt at læse at du er så topmotiveret og virkelig er opsat på at komme godt igang med en kostomlægning. Glæder mig meget til at fælge dig/jer.
syntes at det er en godt idé med løbetræning og med at I vil gå en tur efter aftensmaden.
Pøj pøj med det hele søde Chiffi
Knus fra Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 08:12
bruger slettet
re: Pyha prust støn.
Hej Chiffi,
Du er kommet godt i gang, så det skal nok lykkes for dig. Det er dejligt at læse at du er så positiv, så pøj pøj til dig og din mand...
Du er kommet godt i gang, så det skal nok lykkes for dig. Det er dejligt at læse at du er så positiv, så pøj pøj til dig og din mand...
19 år2. maj 2005 kl. 09:23
annap (slettet)
re: re: Pyha prust støn.
Hej Chiffi
Super, at du er kommet igang igen. Glæder mig til at følge dine fremskridt.
Du skal nok nå de 78 til oktober. Du er jo super sej, når du først er kommet i gang, ikke!
Knus Anna
Super, at du er kommet igang igen. Glæder mig til at følge dine fremskridt.
Du skal nok nå de 78 til oktober. Du er jo super sej, når du først er kommet i gang, ikke!
Knus Anna
19 år2. maj 2005 kl. 13:25
Muldebeerg
Endelig...
blev det mandag og Jeres nye liv starter op! Held og lykke med "kampen", jeg er sikker på I nok skal klare det! Glæder mig til at følge med i det herinde, -og mangler du støtte, så ved du jo hvor jeg er, ikke også ven ;o)
Knuzz Mulde, der er sikker på du nok skal være smækker-lækker til den 23/10-05 *ss*
Knuzz Mulde, der er sikker på du nok skal være smækker-lækker til den 23/10-05 *ss*
19 år2. maj 2005 kl. 17:16
eskimo (slettet)
re: Endelig...
hej søde chiffi:
Det lyder som om du har tænkt tingene rigtig godt igennem, og det lyder som om du har fået sat et godt program sammen både motions og kost mæssigt. Mht til løberiet... De første 2-3 uger kan man godt føle at det er lige meget hvad man gør, man kommer ALDRIG til at løbe bare 1 km, men lige pludselig opdager du at du løber "rigtige" løbeture på 3-4-5 km og gør det i en ganske god tid. Det handler simpelthen om at være hård ved sig selv de første 3 uger, tage de gåpauser der skal til, selv man er irriteret over det er nødvendigt.
Næste år løber vi to fra Smiley og Mulde til Iform-løbet;-)
Masser af knus
Eskimo
Det lyder som om du har tænkt tingene rigtig godt igennem, og det lyder som om du har fået sat et godt program sammen både motions og kost mæssigt. Mht til løberiet... De første 2-3 uger kan man godt føle at det er lige meget hvad man gør, man kommer ALDRIG til at løbe bare 1 km, men lige pludselig opdager du at du løber "rigtige" løbeture på 3-4-5 km og gør det i en ganske god tid. Det handler simpelthen om at være hård ved sig selv de første 3 uger, tage de gåpauser der skal til, selv man er irriteret over det er nødvendigt.
Næste år løber vi to fra Smiley og Mulde til Iform-løbet;-)
Masser af knus
Eskimo
19 år2. maj 2005 kl. 18:30
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Endelig...
Hej Eskimo
I kan bare komme an - til næste år er Mulde og jeg jo i super form ;o)
Knuser smiley
I kan bare komme an - til næste år er Mulde og jeg jo i super form ;o)
Knuser smiley
19 år2. maj 2005 kl. 20:27
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Bamse vinker
Hey søde Chiffi.
Jeg skal love for at HUN SPARKER RØV........
Godt gået min pige, og jeg læder mig til at følge jer herinde, og selv komme med min egen beretningen.
Du skal se, lige pludselig løber du fra Esbjerg til Århus og så har jeg kaffden klar *GG*
Knuser
Den bløde Bamse
Jeg skal love for at HUN SPARKER RØV........
Godt gået min pige, og jeg læder mig til at følge jer herinde, og selv komme med min egen beretningen.
Du skal se, lige pludselig løber du fra Esbjerg til Århus og så har jeg kaffden klar *GG*
Knuser
Den bløde Bamse
19 år2. maj 2005 kl. 20:53
Vægten til mnorgen sagde 93,8 og fedtprocenten sagde 43,7. ALT FOR MEGET. Men nu sker det og har lagt det gamle liv bag mig sammen med min mand. har fået ryddet op i vores ting herhjemme og fået smidt en masse ud, så nu er kostens tur. Vil gerne ned på 78 kg inden den 23/10 - 05 for da har min mand 40 års fødselsdag så jeg skal tabe ca 635 gram om ugen og det burde jeg godt kunne klare.
Har startet dagen med at løbe træne og jeg starter stille og roligt op.
min plan er lat løbetræne mandag, onsdag og fredag og om aftene når vi har spist så vil vi gå en aftentur sammen så min mand også kan få rørt sig og når vi så er kommet i bedre form så vil vi så tilsætte mere motion.
Jeg vil begynde at skrive dag bog herinde igen så i kan følge med i hvad jeg spiser og laver af motion.
Min hovedopgave er at leve sundt groft og magert og masser af motion og så kan det da ikke gå så galt vel.
Vi ses i aften
Knus Chiffi.