#2 af Kirsten P (slettet)
På hesten igen....
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: På hesten igen....
Kriser er vi alle ude for, Så det er godt du ikke opgiver, men kravler op på hesten igen. Du ved godt at det er videnskabligt bevist at mænd taber sig hurtigere og især hvis de motionere
17 år12. marts 2007 kl. 12:49
Brox (slettet)
re: re: På hesten igen....
Tak for rådet vedr. fysisk aktivt. Næ jeg var faktisk ikke klar over at mænd havde mere udbytte af motion end kvinder.
Men vedr. motion har det ikke været nemt før nu hvor jeg er kommet under 150 kg. Jeg har dog besluttet at jeg meget snart begynder at gå på arbejde og det vil give ca 30 minutter hver vej så mon ikke det kan hjælp mig en del?
/brox
Men vedr. motion har det ikke været nemt før nu hvor jeg er kommet under 150 kg. Jeg har dog besluttet at jeg meget snart begynder at gå på arbejde og det vil give ca 30 minutter hver vej så mon ikke det kan hjælp mig en del?
/brox
17 år12. marts 2007 kl. 13:31
annap (slettet)
re: re: re: På hesten igen....
Jo Brox. Du skal ikke undervurdere gåture. En forfatter der hedder Jørgen Liljensøe har skrevet en bog om at gå sig slank. Gåture virker, gør de :-)
Synes, du klarer det flot.
Anna
Synes, du klarer det flot.
Anna
17 år12. marts 2007 kl. 19:44
Phatchick (slettet)
re: re: re: På hesten igen....
Hej Brox
Godt at du er oppe på hesten igen ;O)
Jeg tabte for en del år siden 30 kg og det var bl.a ved lange gåture i højt tempo.
Gåture er rigtig god motion, hvis man går til ;O)
PhatC
Godt at du er oppe på hesten igen ;O)
Jeg tabte for en del år siden 30 kg og det var bl.a ved lange gåture i højt tempo.
Gåture er rigtig god motion, hvis man går til ;O)
PhatC
17 år14. marts 2007 kl. 13:04
Brox (slettet)
re: På hesten igen....
Phatchick jeg kan se vi har samme påbegyndt vægttab ca. samme tidspunkt og ja vi har samme højte:) men du er lidt foran mig vedr. vægten:) Men det har da gået meget godt for dig og du er meget tæt på at have tabt 25 kg....kanon gået!. Det går bare rigtig godt for mig igen og kommet under de 147 kg. men med de udsving vægten har nogen gange notere jeg først en ny nedadgående vægt når jeg er "sikker" på at den holder:), men her til morgen var jeg uofficelt nede på 146 kg.
17 år15. marts 2007 kl. 08:03
tut
re: re: re: re: På hesten igen....
jeg har tabt mig 4 kg løbet af en uge jeg har været hvad gøre i for at de ikke ryger på igen jeg har vejet 110kg og 106 kg
17 år15. marts 2007 kl. 11:09
tut
re: re: re: re: re: På hesten igen....
jeg har været syg
17 år15. marts 2007 kl. 11:10
Ja jeg er nu kommet ned på 148 kg, har dog haft en mindere krise hvor jeg ikke tabt mig. Vægten røg lidt op og tja jeg ved godt hvorfor:(
Nå jeg håber jeg kan kaste 1 kg i den her uge så jeg er nede på en morgenvægt på under 147 kg. næste mandag.
Jeg går knivskapt efter 140 kg som er mit delmål pt.
/brox