#12 af annap (slettet)
Nu skal det være...
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: re: re: re: Nu skal det være...
For søren da, hvor er vi goe til at tabe os herinde.
Specielt til Zenta - Hold da op, hvor er det bare godt gået. Helt fantastisk. Hvordan kom du i gang. Besluttede du dig fra den ene dag til den anden eller?
Anna
Specielt til Zenta - Hold da op, hvor er det bare godt gået. Helt fantastisk. Hvordan kom du i gang. Besluttede du dig fra den ene dag til den anden eller?
Anna
17 år12. marts 2007 kl. 21:59
August (slettet)
re: re: re: re: re: Nu skal det være...
Hejsa
Jeg har gennem det sidste 3/4 år taget ca. 6 kg på. Det er som om min gamle dårlige samvittighed har sluppet sit tag i mig, og det er jo både godt og skidt. Nu håber jeg, at madital kan blive min nye samvittighed, indtil der kommer lidt gang i den gamle kan igen. :)
Jeg har gennem det sidste 3/4 år taget ca. 6 kg på. Det er som om min gamle dårlige samvittighed har sluppet sit tag i mig, og det er jo både godt og skidt. Nu håber jeg, at madital kan blive min nye samvittighed, indtil der kommer lidt gang i den gamle kan igen. :)
17 år13. marts 2007 kl. 09:04
benita (slettet)
re: re: re: re: re: re: Nu skal det være...
Nu da vi alle er igang med at fortælle vores historie vil jeg da gerne bidrage med min.
I år 2000 vejede jeg 52kg -wow jeg må have set meget tynd ud, men der var nu ingen der fortalte mig at jeg var for tynd...
I dag er jeg oppe på 72kg -20kg på 7 år! Der er nu også sket meget siden den gang, men jeg er nu for tyk nu, og der skal ske noget inden det bliver for meget.
Jeg synes også at madital er en fin sidem -jeg har dog kun tabt mig 300g, men det er jo ikke sidens skyld :-) Der er kun mig til at tage ansvar, så ingen undskyldninger fra mig!
Knus Benita
I år 2000 vejede jeg 52kg -wow jeg må have set meget tynd ud, men der var nu ingen der fortalte mig at jeg var for tynd...
I dag er jeg oppe på 72kg -20kg på 7 år! Der er nu også sket meget siden den gang, men jeg er nu for tyk nu, og der skal ske noget inden det bliver for meget.
Jeg synes også at madital er en fin sidem -jeg har dog kun tabt mig 300g, men det er jo ikke sidens skyld :-) Der er kun mig til at tage ansvar, så ingen undskyldninger fra mig!
Knus Benita
17 år13. marts 2007 kl. 14:44
zenta78 (slettet)
re: re: re: re: re: Nu skal det være...
Hej annap.
Jeg kan ikke rigtig forklare hvad der satte vægttabet igang, det var bare som om at motivationen kom fra den ene dag til den anden, og så greb jeg den, og den blev kun størrer for hvert kg der forsvandt. så jeg tror også det er derfor jeg er gået lidt i stå i de sidst 3 uger hvor vægten har stået stille, er sikker på at man bliver motiveret hver gan man ser vægten går ned ad.
zenta
Jeg kan ikke rigtig forklare hvad der satte vægttabet igang, det var bare som om at motivationen kom fra den ene dag til den anden, og så greb jeg den, og den blev kun størrer for hvert kg der forsvandt. så jeg tror også det er derfor jeg er gået lidt i stå i de sidst 3 uger hvor vægten har stået stille, er sikker på at man bliver motiveret hver gan man ser vægten går ned ad.
zenta
17 år13. marts 2007 kl. 16:01
annap (slettet)
re: Nu skal det være...til Zenta
Hej Zenta
Har du oplevet andre perioder, hvor vægten gik i stå? Eller er det først nu? Hvis du har oplevet andre perioder, hvad gjorde du så for at holde gejsten oppe?
Hæhæ - jeg har jo taget på i denne uge, men jeg kan se på min krop, at der er sket noget (styrketræner). Men du har ret i det med motivationen. Jeg ville få et større kick, hvis vægten også var sød og gå nedad.....i stedet for plus 600 gram. Det er da dræbende.
Anna
Har du oplevet andre perioder, hvor vægten gik i stå? Eller er det først nu? Hvis du har oplevet andre perioder, hvad gjorde du så for at holde gejsten oppe?
Hæhæ - jeg har jo taget på i denne uge, men jeg kan se på min krop, at der er sket noget (styrketræner). Men du har ret i det med motivationen. Jeg ville få et større kick, hvis vægten også var sød og gå nedad.....i stedet for plus 600 gram. Det er da dræbende.
Anna
17 år13. marts 2007 kl. 18:52
Phatchick (slettet)
re: Nu skal det være...
Hej chevalmarin og velkommen til ;O)
Jeg har kun ros tilovers for madital.
Det er et fantastisk værktøj, der hjælper med at holde styr på hvad og hvor meget man kan spise, indenfor de rammer man har sat sig selv.
Jeg startede 25 oktober sidste år og har indtil videre tabt mig over 23 kg.
De 23 kg er knap 1/3 af det jeg skal tabe mig, så jeg mangler stadig en del!
Held og lykke med dit projekt! ;O)
PhatC
Jeg har kun ros tilovers for madital.
Det er et fantastisk værktøj, der hjælper med at holde styr på hvad og hvor meget man kan spise, indenfor de rammer man har sat sig selv.
Jeg startede 25 oktober sidste år og har indtil videre tabt mig over 23 kg.
De 23 kg er knap 1/3 af det jeg skal tabe mig, så jeg mangler stadig en del!
Held og lykke med dit projekt! ;O)
PhatC
17 år14. marts 2007 kl. 13:00
zenta78 (slettet)
re: re: Nu skal det være...til Zenta
Hej annep
Ja jeg har da haft en uge i ny og næ hvor vægten har stået stille, det der har hjulpet mig mest er faktisk siden her den har været en utrolig god støtte, så tak til alle jer som er her.
Zenta
Ja jeg har da haft en uge i ny og næ hvor vægten har stået stille, det der har hjulpet mig mest er faktisk siden her den har været en utrolig god støtte, så tak til alle jer som er her.
Zenta
17 år14. marts 2007 kl. 16:03
min vægt toppede i 1996 på 111,5kg ( efter en fødsel). jeg tabte mig i år 2001 hved hjælp af hjerteforeningen og kom ned på 84.5kg så svingede vægten den forkerte vej i år 2004 og den hed 90.5 og desværre endte jeg her i efteråret på 98.8kg så tog jeg mig sammen og fortsatte med fedtfattig mad men med ww hved siden af. ( der skal lige siges det var det, ind i mellem jeg blev tyk af og ikke maden. ) så tabte jeg mig til 93.2kg som jeg var på 2 januar i år hvor jeg fandt denne pragtfulde hjemmeside og nu går det kun nedad ( med trælse stille perioder, men dog nedad :-) hved hjælp af denne side og brugere har jeg nu tabt 5.4kg og jeg fortsætter. og når målet er nået, vil jeg forsat bruge denne side til at holde vægten. så pøj pøj til dig.
flittiglise