onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

onsdagsvejning
Ja så blev det onsdag igen og man står op på vægten fuld af forventning om at den har flyttet lidt på sig, men ak nej nu har den ikke rørt på sig siden den 17 feb. og vejer stadig 87.5 det er da godt nok noget som kan tage motivationen fra en. jeg tænker lidt om det kan have noget at gøre med at når man har vejet rigtig meget så er de første 30 kg de nemmeste at komme af med og de sidste 20 kg dem man skal kæmpe virkelig meget for, er der andre som har haft det problem?

Zenta
17 år7. marts 2007 kl. 10:06
re: onsdagsvejning
hej zenta78
tja du har helt ret tror jeg. i fredags sagde min vægt 87.6kg og jeg var så glad. nu skete der noget igen.
men nej dagen efter var den igen på 88.3kg og det har jeg vejet indtil i dag hvor der er lagt små 100g til så her i dag er det 88.4kg. jeg vil så gerne have den ned under de 88kg men det er åbenbart sejt.
i efteråret startede jeg med at veje 98.8kg og de 10kg er da heldigvis væk , men nu er den ikke til at rokke. og du har helt ret det går lidt ud over motivationen. jeg er lidt trist over det. men vi må jo prøve at støtte hinanden i, at hænge på.
knus flittiglise
17 år7. marts 2007 kl. 10:33
re: re: onsdagsvejning
hej igen
det er dog altid noget at vi ligger på det samme og ikke stiger i vægt.
knus
gó held til resten af jer med at jeres vægt er faldet.
flittiglise
17 år7. marts 2007 kl. 10:36
Hejsa.

Ja, samme historie her, vægten har ikke rokket sig en tøddel, så altså stadigvæk 76,5. Jeg er ikke særlig motiveret lige nu, får ikke dyrket motion og spiser heller ikke så sundt som jeg burde. Og her i weekenden skal jeg på hotel-ophold i Tyskland, så ... Men fra mandag skal jeg altså til at tage mig alvorligt sammen, ellers begynder det bare at gå den helt forkerte vej.
Held og lykke til Jer alle, og ha´ en god uge.
Mange hilsner
Tina
17 år7. marts 2007 kl. 10:44
Hej Piger

Ja her er der da sket lidt....vægten stod imorges på 121,6 og bare siden igår er det minus 900g.
Sidste onsdag vejede jeg 123,5 så det er 1,9 kg der er røget.

Det havde jeg virkelig osse brug for ;O)

Jeg forstår jeres frustrationer fuldt ud.
Der er ikke noget der kan dræbe motivationen, som en vægt der står stille, på trods af at man kæmper!

Men op på hesten piger, næste uge er det sikkert tid til det berømte ryk!
Held og lykke med ugens vægttab ;O)

Knus PhatC
17 år7. marts 2007 kl. 22:53
hej phatC
iiiiiiih hvor skønt for dig. stort tillykke herfra til dig og en ordentlig krammer.
det er dig velundt og du kæmper virkelig for sagen.
skønt du stadig er motiveret trods en kort periode hvor den stod stille. jeg må sige din gejst og gnist smitter af på mig endnu en gang, tak for det.

ja jeg håber også datteren er mere opsat på at tabe sig denne gang hved det hun har pcén som mål. og at hun, som du er inde på kan smide den overvægt nu og at hun ikke skal slås med det i puberteten
og hendes ungdom. nu skal der virkelig kæmpes for at hun kan komme af med det en gang for alle.
hun spørger allerede hver dag hvad må jeg få? feks af madvarer og eller frugt samt ind i mellem en kiks.
de kiks har jeg i huset fordi det ikke skal blive for surt for hende .

jeg håber også at vores vægt har rykket sig til næste onsdag.

håber det går nedad for os alle. god vind alle sammen.
flittiglise
17 år8. marts 2007 kl. 09:03
Godt gået Phat med 1,9 kg på en uge.

jeg har tabt mig ½ kg i denne uge, men føler også at jeg står og vader rundt det samme sted. Jeg ved godt i andre vil synes ½ kg er fint, men i det store sammenhæng er det, at jeg ikke rykker.

Til gengæld har jeg været flink til at indtaste min mad i den forløbende uge, jeg kan nemlig være slem til at springe over hvis der er for mange udskejelser.
17 år8. marts 2007 kl. 15:34
Hej PhatC

Virkelig flot. Stort hep hep herfra :-)

Anna
17 år8. marts 2007 kl. 18:30
re: re: re: onsdagsvejning
Tak flittiglise og et stort knus til dig, for dine altid opmuntrende og søde ord ;O)

Det har virkelig været en optur at have et mærkbart vægttab, efter at vægten i lang tid har sneglet sig ned.

Dejligt at din datter er glad og motiveret.
Når det bliver surt for hende engang imellem, så mind hende om alle fordelene, ved ikke at have for mange kilo at slæbe rundt på.
Glæden ved sig selv og sin sunde krop, selvtilliden, alt det smarte tøj osv osv ;O)

Kirsten og Anna....tak for hep ;O)
Og tillykke med tabet Kirsten!
Jeg ved kun alt for godt hvordan du har det.
Man er selvfølgelig glad for at det går nedad uanset hvad, men det er trættende når man bliver ved med at "stå i stampe" lige omkring et bestemt tal.....man glæder sig bare til at komme lidt videre og se et nyt tal stå forrest.
Og gerne med et ordentligt ryk!

Jeg har selv været der så længe....først lige omkring de 125 kg og så lige omkring de 123.
Det føltes bare ikke som om jeg kom nogen vegne.
Men så giver kroppen pludselig slip og der kommer skred i det igen.

Håber på et ordentligt ryk for os alle sammen til næste onsdag......held og lykke med det piger!

Knus PhatC *der snart vejer 120* ;O)
17 år11. marts 2007 kl. 01:57
re: re: re: re: onsdagsvejning
hej phatC
dine opmuntrende ord ,om at pludselig giver kroppen slip og der sker et ryk i vægten igen, har vist hjulpet her !! et lille forsigtig yes fra mig.
i dag siger vægten nemlig 87.7kg så jeg håber det også har været det i mit tilfælde og at der nu er kommet gang i det igen. dine ord og datterens vægttab har endnu en gang fået mig top motiveret.
tak for det. nu håber jeg bare det fortsætter både for dig og datteren og jeg samt alle andre herinde.
skønt at få en pep talk ind i mellem. det hjælper meget. :-)
knus flittiglise
17 år12. marts 2007 kl. 14:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });