Mit mål

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit mål
Hejsa alle sammen.
Jeg er ny herinde, og jeg har flere gange prøvet at starte en slankekur. Men nu er jeg gået i stå igen.

Jeg vil prøve at starte fra i morgen - hvor jeg forhåbenligt har det bedre. (Er syg idag)

Jeg vil starte ud med at præsenterer mig selv:
Jeg er en pige på 14 år, jeg går til ridning en gang om ugen og har en lille hund som jeg går tur med. Jeg er ca 165 cm høj og vejer ca 62 kg.
I juletiden var jeg desværre kommet helt op på 68 kg tror jeg, og der var jeg også fuldstændig ligeglad med mig selv - både mht. udseende og sundhed.

Nu er jeg ved at bygge min nye livstil op, og jeg vil også gerne tabe mig - så jeg ser pænere ud end jeg gør nu. Min BMI ligger på 22.77 så jeg er ikke decideret overvægtig. Men alligevel vil jeg gerne tabe mig nogle kilo. Mit endelige mål er at veje 54 kg dvs. at tabe mig ca. 8 kg - men jeg skal selvfølgelig ikke sætte for høje forventninger på for så ender det med at jeg giver op, og så bliver der kaos i det.

Nu har jeg fortalt jer lidt om mig - mine planer og sådan. Hvis i har nogle gode idéer og råd så kom med dem - er åben over for alt. :-) Jeg vil forresten gerne nå at tabe min. 5 kg inden jeg skal på efterskole efter sommerferien. *S*

Knus
Cowgirlie
17 år6. marts 2007 kl. 17:55
re: Mit mål
Jamen held og lykke med vægttabet.Husk nu at spise sundt og dyrk motion.Du må ikke sulte dig selv.
17 år7. marts 2007 kl. 07:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });