Ny i forumet

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny i forumet
Jeg er ny herinde, men vil ligesom i andre der herinde gerne tabe mig nogle kg. 25 kg for at være helt præcis, i mandags vejede jeg 115 kg. Dette skulle meget gerne inden min 30 års fødselsdag, 1 november 2008 skulle det tal gerne være nede på 90 kg. Jeg har lavet en aftale med min kæreste at NÅR jeg kommer ned på 90 kg så får jeg et dykker certifikat. Det er min store drøm at få et dykker certifikat, samt at have min egen båd og naturligvis kunne sejle den. Så hun kan godt begynde at spare op til det dykker certifikat, selvom det bliver for fælles penge.
17 år2. marts 2007 kl. 19:44
re: Ny i forumet
Hej Omalley og velkommen til ;O)

Det lyder da som et overkommeligt projekt du har sat dig, så kæresten kan vist godt begynde at spare op til det dykkercertifikat.
Det må da osse give en enorm mængde motivation, at have det certifikat hængende i baghovedet.

Held og lykke med dit projekt, jeg følger dig spændt ;O)

Mvh Phatchick
17 år4. marts 2007 kl. 23:54
Hej og velkommen
Det er sjovt at høre hvilke motivations faktorer de forskellige folk har...
Jeg skal på krydstogt med min kæreste, og spurgte ham om han betalte min del hvis jeg havde tabt min 10kg inden vi tager afsted. Så smilte han kærligt og svarede at det var iorden, hvis jeg betalte hans del hvis jeg ikke nåede at tabe mig :-)
Den kan jeg så gå og tygge lidt på....
Hej igen - Benita
17 år5. marts 2007 kl. 08:26
Velkommen til!.

Jeg håber virkeligt det vil lykkes for dig. Jeg er selv igang men en KÆMPE mission at komme fra 150 kg ned på 68 kg og jeg forventer det vil tage mindst 2 år. Jeg har nu ikke en kærste jeg kan gøre glad ved at tabe mig, men jeg håber da jeg får en på et tidspunkt:), faktisk har jeg aldrigt haft en og det er prg min vægt. Jeg har aldrigt været tilfreds med mig selv så er det sku svært at "sælge" sig selv.

Nå nok om mig den her gang, jeg vil blot sige at jeg vil kæmpe kampen med dig:)

/Brox
17 år6. marts 2007 kl. 20:41
jeg kæmpe også hverdag jeg veje 108,7 kg og har tabt mig 1,3 kg på en uge
17 år11. marts 2007 kl. 19:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });