Onsdagsvejning.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning.
Hej alle.

Stod med bævende hjerte op på vægten i dag, nok fordi jeg vidste, at det ikke var gået så godt. Jeg ved også godt hvorfor. 1: Har spist usundt de sidste par dage. 2: Har menstruation, det plejer at påvirke min vægt i opadgående retning.
Så nu må jeg bare komme på ret kurs med maden igen og så se, hvordan det går næste onsdag.
Mvh Tina.
17 år28. februar 2007 kl. 12:43
re: Onsdagsvejning.
Hov, glemte lige at nævne min vægt. Jeg har taget 1,5 kg på siden sidste onsdag og vejer nu 76,5 kg.
Tina
17 år28. februar 2007 kl. 13:03
re: re: Onsdagsvejning.
hej alle
det skal skam nok komme igen. den med mens gælder også her. så stiger vægten. sådan er vi mange der har det. og du hved jo hvor du skal sætte ind. så det skal nok komme igen. op på hesten igen og videre. pøj pøj.
jeg selv vejer i dag 88.3kg så jeg har tabt 1.5kg siden sidste onsdag og hvad der er endnu bedre er at jeg i 4 dage har talt kcal for min datter også og hun har på bare 4 dage tabt det samme nemlig 1.5kg så jeg er top motiveret nu også til at tro på det hjælper datteren. tak for hjælpen og opmuntringerne de sidste dage. så jeg er bare glad.
hvordan er det gået med resten af jer? håber i også er tilpasse med vægten i dag og at det er gået som i ønskede.
flittiglise
17 år28. februar 2007 kl. 15:52
re: re: re: Onsdagsvejning.
Hej og tillykke med vægt tabe flittiglise. Det skal nok gå bedre i næste uge Tina J.
Her er der ikke sket noget vægten siger 87.5 som sodste onsdag men det er skam også den tid på mdr. her.

Zenta
17 år28. februar 2007 kl. 16:14
re: re: re: re: Onsdagsvejning.
Ja jeg havde allermest lyst til at sprænge onsdagsvejningen over idag, for det ser ikke for godt af samme årsager som dig Tina. 1. spist forkert. 2 første dag med mens (jeg er ellers kommet dertil i livet at det ikke er til at regne med).

Jeg har taget 1½kg på så de 2 kg jeg havde tabt for 14 dage siden er på igen.

Det er dejligt at høre at det går godt for dig flittiglise og for din datter.
17 år28. februar 2007 kl. 16:49
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning.
hej zenta og kirsten
mange tak . hvor er i søde . :-)
jeg tror på det nok skal komme igen for jer begge to. og til dig zenta , det er bare så flot . du er under 90kg nu og du har holdt vægten. og kirsten der er da et halvt kilo så der er tabt :-) du skrev havde tabt 2kilo og nu kun taget 1.5kg på så er der jo også - 0.5kg til den gode side. tænk positivt. jeg har på fornemmelsen i vender stærkt tilbage. og begge tænk på hvor langt i mon er nede når jeres mens er ovre igen.
knus flittiglise
17 år28. februar 2007 kl. 16:57
re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning.
Hej alle.
Tusind tak for opmuntringerne, det hjælper.
Super flot gået Flittiglise, og også tillykke med din datters resultat, bare flot.
Zenta, også flot at du har holdt vægten og til Kirsten: du har jo ikke taget det hele på, så jeg er sikker på, det går bedre i næste uge for dig.

Mvh Tina
17 år28. februar 2007 kl. 17:27
re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning.
For 14 dage siden var der røget 2 kg, ugen efter var der taget ½ kg på og i denne uge er der taget 1½kg på, så det er gået lige op, men det er ikke fordi jeg står uforstående, jeg ved godt at den er gal.
17 år28. februar 2007 kl. 17:42
re: Onsdagsvejning.
Kirsten, Tina og Zenta....hæng i, der skal nok ske noget til næste gang.
Mensen har jo den kedelige virkning, at vægten kan stige og vi har alle perioder, hvor det usunde tager lidt over.
Men op på hesten igen ;O)

Flittiglise tillykke med tabet, det er flot og det er det sørme osse med datteren.
Hvordan tar hun det?
Har det ikke givet hende blod på tanden?

Her bevæger nålen på vægten sig ligeså langsomt som den plejer, men heldigvis i den rigtige retning. Så -700g er det blevet til, siden sidste onsdag.
Vægten siger nu 123,5.

Held og lykke og go vind til næste onsdag ;O)

Knus PhatC
17 år28. februar 2007 kl. 20:46
re: re: Onsdagsvejning.
hej phatC
IIIIIIIIIh hvor er det dejligt for dig. 700gram det er da flot og du er 1.5kg under de 25kg. sej gået.
mange tak for roserne. og jo datteren blev meget glad. hun turde næsten ikke trække vejret da hun steg op på vægten og sikke lettet hun blev over det nu går nedad igen. og jo hun har fået lyst til at fortsætte og er med på alt skal vejes. men lige nu er begge døtre desværre syge, med ondt i maven. så det går ad begge veje. håber de kommer hurtig over det denne gang. men der er vist meget til rend lige nu.
knus flittiglise
17 år28. februar 2007 kl. 21:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });