mission 2007 uge 9

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej Maddie

Sikke en masse forskelligt sjovt motion du får :-)

Hæhæ, jeg køber osse tøj, der er for småt. Ligesom om det højner motivationen :-)

Anna
17 år1. marts 2007 kl. 21:03
re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej begge

Sikke aktive I er, flot!
Jeg har ikke nogle redskaber hjemme, andet end min step. Og jeg er nok ikke så fristet til motionscenteret, jeg kommer aldrig af sted :-)

Min tur med hunden er max ½ time, og det er nok for langsomt tempo... Jeg slipper hunden løs så den kan løbe, -nogle gange løber jeg og leger med den, ellers går jeg og nyder vejret :-)
Men det kunne jeg jo lave om på, -altså gå i rask tempo rundt på marken selvom hunden står og snuser...

Kender i nogle gode aerobic videoer eller lign... Jeg har pilates og yoga DVD er men det er for langsomt til mit temperament .-) Jeg har også en Charlotte Bircow video, men jeg er så træt af at se på hendes øjenbryn og hendes stemme :-)

Ja undskyldninger er der nok af, men misforstå mig ikke humøret og motivationen er i top, -jeg skal bare lige overbevise mig selv om at jeg skal have lidt mere motion og hvordan...

God weekend - Benita
17 år2. marts 2007 kl. 10:01
re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej,

Jeg kender ikke rigtig nogle gode DVD'er. Måske kan du spørge på biblioteket - eller ud i det store forum. Der skal nok være nogle stykker, som kender nogle gode.
(Jeg forstår altså heller ikke de øjnbryn - undskyld Charlotte B, hvis du læser med - til gengæld har du balder af stål).

Hilsen Maddie
17 år2. marts 2007 kl. 15:19
re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej Benita

Heller ikke nogen DVD kendskab her, desværre.

Men hvad med lidt høj disco eller techno til den stepmaskine :-)

Og ja, god plan at sætte hundetempoet op :-)

Anna
17 år2. marts 2007 kl. 15:58
re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej

Jeg er ny herinde og der stod at der også er plads til nye "på mission", så her er jeg.

Jeg er som en stor del af den danske befolkning lidt for stor. 90 kg... er vægten jeg gerne vil ned på, 115 kg er det vægten stod på i mandags. Jeg har besluttet at jeg vælger at veje mig om mandagen, for ikke at bemærke de op og nedture der er i dagligdage. Jeg ved at det bliver en hård tørn, men drømmen om et dykker certifikat holder mig kørende. Det er en aftale min kæreste og jeg har indgået, det er ikke for hendes eller nogen andens skyld at jeg ønsker at tabe mig.

Jeg vil tabe mig fordi jeg tror på at en god kondi vil kunne hjælpe mig i min dykning og når jeg skal ud og sejle. Det er slemt når man skal ned i overlevelses dragt, når man er lidt stor. Skulle det ske at man er så uheldig at komme ud for en ulykke når man er ude på havet, selvom det er sjældent det sker. Så ville det være en god ting at være i god form, derfor har jeg sat mig for at jeg sklle kunne svømme 1 km uden stop. Så det er både vægttab og kondition der er mit mål, men på et eller andet punkt hænger de jo også sammen.
17 år2. marts 2007 kl. 20:20
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej Omalley,

Velkommen til mission 2007.
Kunne du ikke tænke dig at gøre din profil offentlig? Det kan godt hjælpe os lidt, når vi giver "gode råd" at vide fx hvor gammel du er. Umiddelbart tror jeg jo, at du er en mand - sikkert med en sådans luksusforbrænding - du vil sikkert nå dit mål i flot og hurtig stil. Skal du dykke i danske farvande? Og skal kæresten også begynde at spare op til båden, så kan der jo (heldigvis) næsten ikke blive råd til Marsbar og Cola.

Når du bliver "offentlig", kan vi også læse din dagbog, hvis du giver os lov. Så kan vi følge lidt med i, hvad du spiser, hvis du er ærlig omkring indtastningen.

Det er rart at have en mere på holdet.

Hilsen Maddie
17 år3. marts 2007 kl. 07:54
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej Omalley
Velkommen til :-)
Jeg er også ny her, meldte mig til denne uge, og tænkte det er bare at kaste sig ud i det, og det bedste er jo at have nogen at skrive med...
Det er altid dejligt med kommentarer til kosten og motionen, men det bedste er nok at man ved at der er nogen der måske læser med i kost og dagbog, -det gør lige at man spiser lidt fornuftigere :-)
Det er også skønt at have nogle man kan spørge om ting, og få inspiration fra.

Held og lykke - Benita
17 år3. marts 2007 kl. 08:20
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Hej Omalley

Ja - altid plads til en til. Velkommen herinde :-)

Anna
17 år3. marts 2007 kl. 11:38
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: mission 2007 uge 9
Tak for velkomsten, hvordan gør jeg min profil offentlig? Men det er rigtig gættet, jeg er en mand. Jeg er 28 år, og har et arbejde på en fabrik hvor jeg går en del skridt hver dag. Jeg startede på en vægt der sagde 115 kg, og det skulle gerne ned på 90 kg. Så jeg kan få et dykker certifikat, det er kun dykker certifikatet jeg skal have når jeg når derned. Hun skal ikke købe en båd.

Desværre har jeg en lidt af en sød tand, der gør at det bliver lidt af en udfordring. Jeg er ikke god til at holde styr på hvad jeg spiser og indtaste det, jeg vil nå det ved at tænke mig lidt om. Passe på hvad jeg spiser og lave lidt ekstra motion.
17 år14. marts 2007 kl. 18:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });