Jubiii.....

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jubiii.....
Bliver lige nødt til at dele min glæde med jegr:
Nu har jeg huseret herinde i det skjulte i efterhånden mange måneder. Siden august sidste år har jeg tabt mig 22 kg: NU ER JEG IKKE LÆNGERE OVERVÆGTIG. Idag er mit BMI=25. Jeg tror det er første gang i mit liv at jeg kan prale af det.....
Så hurra for et godt program (Mad-i-tal) og for at det kan lykkes at lægge sine vaner om til det sundere.
Det skal lige siges at jeg også har haft støtte i en kostplan andet sted fra OG er begyndt at dyrke konditionstræning. Men Mad-i-tal er bare smart til at holde styr på det daglige kalorieregnskab.
Jubeldans herfra :-D
cvk
17 år27. februar 2007 kl. 09:54
re: Jubiii.....
Hej
Tillykke tillykke en stor buket til dig.
Du har haft motivationen til at nå så langt som du er nået i dag, det er flot du har holdt ved,
beta

17 år27. februar 2007 kl. 12:46
hej cyk
stort tillykke herfra. det må være skønt at være kommet så langt. du fortjener en stor klapsalve.
held og lykke med den sidste smule.
mvh flittiglise
17 år27. februar 2007 kl. 12:47
Tillykke! Det er en helt speciel fornemmelse, når man ikke "officielt" er overvægtig længere. Hold nu fast i dine nye gode vaner - det er nemlig ikke spor sjovt, når man så ryger op over de 25 igen, kan jeg sige. MEN selvfølgelig gør DU ikke det.
Nyd dit vægttab, køb lækkert tøj og gå foråret i møde som slank.

Venlig hilsen Maddie
17 år27. februar 2007 kl. 15:25
Tillykke også herfra - og glæd dig til den kommende sommer i ny slank udgave.
17 år27. februar 2007 kl. 15:47
Tillykke cvk

Hvor må det være en skøn følelse, at ryge ned i "normalkategorien"!
Det er godt nok osse et flot vægttab, på så kort tid ;O)
Så må sommeren godt komme....med mindre, smallere og mere afslørende tøj til dig ;O)

Mvh PhatC
17 år27. februar 2007 kl. 16:28
Tak-tak
Tak allesammen :-)
Dagen blev fejret med et par nye bukser str. 38 og en ultra-stramt-siddende skjorte, der sandelig fik kæresten til at smile ;-
)

cvk
17 år27. februar 2007 kl. 20:50
re: Tak-tak
Jeg var lige inde og kigge på din profil. Hvor er du bare DYGTIG. Det er dig vel undt med nye bukser og sexet skjorte. Husk at nyde hvert minut...og gå forbi rigtig mange spejle.

Hilsen Maddie
17 år28. februar 2007 kl. 06:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });