Ny bruger her, men er i process med vægttab.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny bruger her, men er i process med vægttab.
Hejsa.

Jeg var midt oktober 2006 kommer op på 173 kg, men har gået og ladet op i meget meget lang tid til at få vendt kurven.

Ind til videre er det nu lykkes mig at kommer ned på 150 kg og som det køre lige nu er jeg ret sikker på at jeg har brudt de dårlige vaner.

Men for at kunne holde ved den lange kamp for at opnå mit største mål jeg har i livet pt. tror jeg det vil være godt for mig at være her.

Jeg ser frem til at støtte og at blive støttet her på siden:)

Mvh
Brox
17 år24. februar 2007 kl. 01:15
re: Ny bruger her, men er i process med vægttab.
Velkommen i dette forum, og held og lykke med det videre forløb. 23 kg. siden oktober er godt gået. Er du mand eller kvinde?
17 år24. februar 2007 kl. 11:49
Rigtig hjertelig velkommen.
Håber du finder udaf at vi herinde er gode til at støtte hinnanden. fortsat held og lykke

Zenta
17 år24. februar 2007 kl. 13:50
Hej Brox og velkommen til ;O)

Det lyder som om du har brudt dine vaner og er godt på vej nedad.
Det er da et flot vægttab du har haft indtil nu og med den fart du har på, så er det da ikke svært at bevare motivationen ;O)

Herinde kan man altid finde hjælp og støtte, håber du får glæde af siden.

Jeg ser frem til at følge dig på vej nedad ;O)
Fortsat held og lykke

Mvh PhatC
17 år24. februar 2007 kl. 19:10
re: re: Ny bruger her, men er i process med vægttab.
Velkommen til.

hold da op 23 kg på så kort tid. Det er godt nok flot, og det er også godt du selv føler du har brudt med de dårlige vaner.

Jeg tror også det er godt for dig at være her på siden, for med de kilo du skal af med kan der ikke undgås der kommer nedture, så er det meget rart at få dem læsses af herinde.

jeg forstiller mig også at jeg kan bruge chatten, hvis jeg får lyst til at spise forkert og så håbe der er nogle derind.
17 år25. februar 2007 kl. 15:41
Hold da op et flot vægttab. Og velkommen til. Er også selv ny, og synes det her er et rigtig godt sted til at få lidt støtte.
17 år25. februar 2007 kl. 22:12
hej brox
hjertelig velkommen.
jeg glæder mig til at følge dig på vejen nedad.
der er rigtig god støtte og hælp at hente herinde.
hvor er det flot det du har tabt allerede.
gó vind til dig.
mvh flittiglise
17 år26. februar 2007 kl. 10:03
Tak for jeres pæne/rosende ord vedr. mit nuværende vægttab og i kan tro det luner og motivere mig ydeligere.

Der har selvfødigt været et par dårlig dage ind imellem, men jeg har dog været dygtig til at synde med relative fedfattigt produkter når det har gået galt og ja som i alle kender kan genkende skriger ens hjerne/krop bare efter noget usundt engang imellem.

Det gør heller ikke så meget hvis man ikke lige er på kur, men det kan være forbandet (undskyld mit sprog) kedligt når man gerne vil tabe sig, at man bliver afbrudt af de tanker/lyster når det ellers køre godt for en. Så er det godt man kan læsse noget af ens frustration ud her:)

Jeg kan læse ud fra de besvarelser at jeg er i undertal herinde vedr. mit køn, men det gør som ikke noget for mig at det mest er hunkøn som benytter dette her forum da overvægt problemmer jo går på tværs af køn:)

Hygge
Brox
17 år26. februar 2007 kl. 21:09
Hej
Velkommen til det er ikke forbehold kvinder, der har før været mænd med her på forum, ved ikke hvor de er blevet af, de har måske nået sit mål, jeg kan ikke huske det.
Det er dejligt at der er en herre der vil gøre noget godt for sig selv, istedet for bare at lade stå til.
(min mand prøver også på at tabe sig)
Jeg ved du kan få al den opbakning/ spark bag i du behøver, og jeg håber du vil benytte dig af det, både i opture og nedture.
Held og lykke med kampen mod vægten
Mvh beta
17 år26. februar 2007 kl. 21:50
Kanon godt gået at få vendt kurven , du må sige til hvis du mangler nogle gode råd vi er jo garanteret alle, nogle gode kosteksperter undtagen når det er os selv :-((( eller skulle den smile det jeg mener at det er jo nemmere at råde andre end en selv Et stort tillykke med dit vægttab
17 år27. februar 2007 kl. 11:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });