Hej jeg er ny.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej jeg er ny.
Hej, så fik jeg den her side set, og synes bare den er kanon, så vil lige sige tak til flittiglise/trold, som henviste mig. Jeg var næsten ved at opgive tanken om og tabe mig, men så tænkte jeg at min søn ikke skulle vokse op med en mor som ikke har så stor selvtillid, fordi hun synes hun er kraftig. så nu skal det bare være. og nu hvor jeg har læst lidt af jeres meddelelser, har jeg også fået troen tilbage på at jeg kan. Så tak til alle jer
17 år23. februar 2007 kl. 23:06
re: Hej jeg er ny.
hej igen.
ja, dette er en kanon god hjemmeside. og det er en stor hjælp. også af de fantastiske søde mennesker der er herinde. og i forum sker der også meget mere end der gør på mad og sundhed. så velkommen til. jeg håber du bliver lige så glad for dette program som jeg er .
mvh flittiglise
17 år24. februar 2007 kl. 13:57
re: Hej jeg er ny.
Hej rex og velkommen til ;O)

Jeg kender det med selvtilliden, især i forhold til sit barn.
Min datter var osse en af årsagerne (den største årsag) til at jeg kom igang.

Jeg ved at hun vil spejle sig i mig, når hun vokser op og jeg var skrækslagen ved tanken om at hun skulle få en ligeså dårlig selvopfattelse/selvtillid som mig.

Held og lykke med dit projekt ;O)

Mvh PhatC

17 år24. februar 2007 kl. 17:35
re: re: Hej jeg er ny.
tak skal i have
17 år25. februar 2007 kl. 02:07
re: re: re: Hej jeg er ny.
Jeg vil også sige velkommen hertil.

Jeg vil så lige sige at det er lidt op og ned hvor meget gang der er herinde, men der er altid nogle. Det er hellere ikke altid vi har lige meget tid, mon ikke vi har det sådan allesammen.
17 år25. februar 2007 kl. 15:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });