Onsdags vejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdags vejning
Her er der røget 1½ kg igen så nu siger vægten 87,5. så det er bare skønt.
Hvordan er det gået jer andre og er i sneet inde vi har kun regn.

Zenta
17 år21. februar 2007 kl. 11:02
re: Onsdags vejning
hej zenta78
hvor er det flot. super godt gået. stort tillykke fra mig.
jeg selv skulle tidlig op i dag ,så jeg blev vejet ved 4´tiden. hmm! 89.8kg. så ja nu har du passeret mig. for 3 uger siden vejede jeg selv 87.5kg så det er bestemt gået den gale vej for mig, desværre.
håber snart jeg indhenter dig igen :-)
jeg VIL altså ikke se det dumme ni tal igen.
men super flot gået af dig zenta.
knus flittiglise
17 år21. februar 2007 kl. 11:27
re: re: Onsdags vejning
ang. vejret. vi har masser af sne her i thy .
jeg har allerede skovlet 3 gange. og de siger det fortsætter. hu ha godt jeg ikke skal ud og køre.
flittiglise
17 år21. februar 2007 kl. 11:44
re: re: re: Onsdags vejning
Tillykke med de 1½ kg Zenta. Her er der røget ½ kg den forkerte vej, Det er godt nok mange kilo vi når at smide inden vi når ønskevægten, sådan frem og tilbage.

Hvis I for lige så meget sne som vi får regn, så får I meget. Nyd det. Sikken masse gratis motion og det er også sjovt at lege i hvis altså man hr nogle børn at lege med.
17 år21. februar 2007 kl. 12:35
Hej Zenta.
Hvor er det flot at smide 1½kg.
Her hos os er der gråt og vådt, men ingen sne
Kram fra Kito
17 år22. februar 2007 kl. 09:27
Hej alle.

Vægt onsdag 75 kg, dvs. et tab på 200 gram siden sidste onsdag.
Zenta, flot gået. Og til jer andre det skal nok komme.
Du har ret, Kirsten P, det er mange kilo vi når at tabe med de svingninger der nok hører med !!!

God weekend til alle.

Mvh Tina J
17 år22. februar 2007 kl. 12:31
Tillykke Zenta med de 1½ kg....skønt når vægten rykker ;O)

Oz tillykke til dig Tina og til jer andre....på den igen, så skal der nok ske noget til næste uge ;O)

Jeg oplever heller ikke det store vægttab for tiden, men 800g mindre er det da blevet til og jeg er rimelig taknemmlig for at se nålen svinge ud af hakket ved de 125, hvor den åbenbart havde sat sig fast!

Held og lykke og god arbejdslyst til næste uge/vejning ;O)

Knus PhatC *der håber på at nålen giver et ordentligt hop til næste onsdag*
17 år22. februar 2007 kl. 13:04
Og mht til vejret.....sneflokke kommer vrimlende....osv osv ;O)
Vi er sneet inde, busserne kører ikke og vi holder snefri alle 3.
Hygger, ser film og drikker varm kakao.....det er nu meget hyggeligt ;O)

Knus PhatC
17 år22. februar 2007 kl. 13:08
hej phatC og alle
mht. vejret. her i thy er vi sneet inde. vi har været uden internet siden onsdag middag. så det er først nu jeg er på igen:-)
sejt at skulle undvære madital så længe. jeg har skovlet en masse sne og det hjalp da på vægten. i morges sagde den 89.1kg så for min skyld må der gerne komme sne :-)
spøg til side det er ikke rart at skulle ud. men vi 4 hygger os også med kaffe-the og tv samt musik ind i mellem.
og stort tillykke med alle vægttabene.
knus flittiglise
17 år22. februar 2007 kl. 16:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });