Status fra Lois Lane

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status fra Lois Lane
Hurra hurra, i morges sagde vægten -700 gram på en uge. Det er jeg bare glad for.
Jeg har også holdt et rigtigt godt madprogram hvor jeg har tilladt mig selv at spise lidt slik hver dag (ca 35 gram) så er det nemlig lettere for mig ikke at falde i og skeje helt vildt ud.
Jeg har dyrket masser af motion, både spinning, yoga, pilates og fitness, så det har nok også gjort sin del.
Der er nu kun 2,5 kg til jeg har nået mit mål. Jeg tror at de sidste 2,5 kg bliver hårde, men jeg hænger i og kæmper videre.
Hav en super dejlig weekend alle sammen.
Knus LL
19 år29. april 2005 kl. 15:08
re: Status fra Lois Lane
Tillykke med det, det er flot.. hvad startede du på, altså hvormeget har du så tabt indtil nu?

Mariadk
19 år29. april 2005 kl. 20:55
Hej Lois Lane

Rigtig godt.

Det lader til at du har fundet den helt rigtig måde for dig at tabe sig på.
Og jeg synes at det er rigtig flot at du har tabt dig 700 g, også selvom du spiser lidt slik.
Det er nok en god ide at tillade sig lidt, så falder man ikke så net i.
Jeg drikker selv et glas rødvin, så er der noget at se frem til ....

Store Søs
19 år29. april 2005 kl. 21:15
Hej LL!
Wau, hvor er det flot at du kun mangler 2,5 kg. til målet...Stort tillykke med det, men ja, de sidste kilo skal der sikkert også kæmpes godt for. Jeg er nu overbevist om, at du nok skal klare det med al det motion du ligger for dagen. :o) Og tillykke med de smidte 700 gram, -supersejt!

Rigtig go' weekend til dig!

Knuzzer Mulde
19 år30. april 2005 kl. 08:25
Hej LL

Stort tillykke med de tabte 700 gram det er bare super flot - de andre kg skal nok også ryge af stille og roligt. Du ved jo hvord
Knus Smiley
19 år2. maj 2005 kl. 08:01
re: re: Status fra Lois Lane
Hello Lois

Du er for go'. tillykke med de 700 gram. Så tæt på målet! Det er rigtig flot.

Knus Anna
19 år2. maj 2005 kl. 13:23
re: re: re: Status fra Lois Lane
Hejsa
Wauw. 700 g og så tæt på målet det er bare superflot. Før du ved det er de sidste 2,5 kg også væk!!!! Især med den motions-iver du lægger for dagen. Man bliver sq helt afhængig af at få sved på panden:-)

Knus Eskimo
19 år2. maj 2005 kl. 18:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });