Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Hej alle.
Så lykkedes det endelig, jeg har tabt ½ kg siden sidste onsdag, jubiii.
Så nu er vægten på 75,5.
Held og lykke til jer andre .

Mvh Tina
17 år7. februar 2007 kl. 09:43
re: Onsdagsvejning
hej tina J
jeg har lige skrevet i det gamle onsdag vejning.
men jeg prøver bare her igen.
efter min vægt er flyttet ind i et opvarmet rum. vejer den anderledes men er mere pålidlig.
så i dag sagde den 88.7kg så jeg kan først se et reelt vægttab i næste uge (forhåbentlig :-) )
stort tillykke til dig tina J rigtig godt gået.
jeg håber i andre er lige så heldige. pøj pøj til alle
knus flittiglise
17 år7. februar 2007 kl. 09:54
re: re: Onsdagsvejning
Flot Tina :-)

Anna
17 år7. februar 2007 kl. 12:55
re: re: re: Onsdagsvejning
Jeg hopper med på onsdagsvejningen. Min vægt er i dag 66 kg. Det var den så også sidste onsdag. Så intet tabt og intet taget på. Det sidste er også vigtigt.
17 år7. februar 2007 kl. 13:01
re: re: re: re: Onsdagsvejning
Nemlig Kirsten, så som du ser, betyder den kage ingenting :-)

Hvor langt skal du ned Kirsten?

Anna
17 år7. februar 2007 kl. 13:23
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Hej og tillykke.
Her er der også røget 0.5 kg vægten siger nu 90.5 glæder mig til at kommer under 90.

Zenta
17 år7. februar 2007 kl. 15:23
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Jeg skal ned på 54 kg på min egen vægt. Så har jeg nået at få et bmi tal lige omkring 25 på motionscenteret vægt. Motionscenteret vægt vejer ca 2 kg mere en min egen.
17 år7. februar 2007 kl. 15:37
re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
hej zenta
du får også et tillykke fra mig. godt gået! :-)
nu er du jo snart i "firserne" pøj pøj videre frem.
knus flittiglise
17 år7. februar 2007 kl. 18:32
re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Jep Zenta flot flot :-)

Anna
17 år7. februar 2007 kl. 22:31
re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Hej

Tillykke til alle jer der har tabt jer mer eller mindre.

Jeg har taget på i denne uge. SHIT, vejer lige nu 70,5 var ellers kommet ned i tresserne.
Nå jeg må kæmpe videre lige som i andre.
Så går jagten ind på de forbaskede kalorier igen.
Mvh beta
17 år7. februar 2007 kl. 23:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });