#2 af bruger slettet
Opfattelsen af at være slanker....
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Opfattelsen af at være slanker....
hejsa jeg har det på den sammen måde... det er mega træls... og min træner tror kun at jeg skal ned på de 58kg, men jeg tror selv at jeg skal ned på de 56kg før jeg er tilfreds...nu må vi se, hvis jeg synes det er ved de 58kg jeg skal være stopper jeg der, og hvis jeg ikk synes så forsætter jeg til jeg er tilfreds
17 år4. februar 2007 kl. 16:36
Carolina (slettet)
re: Opfattelsen af at være slanker....
Det kender jeg alt for godt... Det er ikke noget værre end når ens psyke ikke taber sig med en. Det resulterede faktisk i at jeg gik hen og tog på igen =( fra 75 til 97 på et par år.. VILDT irreterende... Det vigtigste er man er opmærksom på det, så kan det kun gå den rigtig vej... Tror vi alle har været der, ligesom vi alle har lukket øjnene for at vi blev større og større....
- The minde can play tricks on you....
Cruz
- The minde can play tricks on you....
Cruz
17 år4. februar 2007 kl. 17:54
annap (slettet)
re: re: Opfattelsen af at være slanker....
Hej Zenta
Hvis du har været overvægtig længe, er der da ikke noget at sige til, hvis du har svært ved at forestille dig selv som slank.
Den vigtigste proces i forbindelse med vægttabet og, er det der foregår i hovedet, ikke i kroppen.
Som jeg ser det, ser du dig selv gennem et slags filter, der siger, du er tyk. Uanset, hvor meget du taber dig. Det er det, du skal arbejde med at komme af med.
Vægten siger, du har tabt dig. Familie og venner siger du har tabt dig. Tøjet siger du har tabt dig. Har du brug for flere beviser? Du har tabt dig. Nu skal du have overbevist dig selv om, at det er sådan.
Du vejer sikkert stadig for meget, men du er på vej i den rigtige retning. Du skal give dig selv lov til at rose dig for det, klappe dig selv på skulderen.
En god øvelse kunne være at finde 5 ting ved dit udseende, din krop, du er tilfreds med.
Anna
Hvis du har været overvægtig længe, er der da ikke noget at sige til, hvis du har svært ved at forestille dig selv som slank.
Den vigtigste proces i forbindelse med vægttabet og, er det der foregår i hovedet, ikke i kroppen.
Som jeg ser det, ser du dig selv gennem et slags filter, der siger, du er tyk. Uanset, hvor meget du taber dig. Det er det, du skal arbejde med at komme af med.
Vægten siger, du har tabt dig. Familie og venner siger du har tabt dig. Tøjet siger du har tabt dig. Har du brug for flere beviser? Du har tabt dig. Nu skal du have overbevist dig selv om, at det er sådan.
Du vejer sikkert stadig for meget, men du er på vej i den rigtige retning. Du skal give dig selv lov til at rose dig for det, klappe dig selv på skulderen.
En god øvelse kunne være at finde 5 ting ved dit udseende, din krop, du er tilfreds med.
Anna
17 år5. februar 2007 kl. 09:38
Familie og venner fortæller at man ser godt ud og at det er nemt at se man har tabt sig, Men egentlig føler jeg mig ikke tynder, når jeg ser mig i spejlet ser jeg stadig den tykke pige og ikke den mindre. kan ikke for mig selv til at forstå at jeg alså er mindre, kan selvfølgelig godt mærke det på tøjet men kan bare ikke se det.....
Zenta