februar mål

Du læser en tråd i debat > vægttab

februar mål
Hej
sikke motiveret I allesammen er for at give den en ordentlig skalle i februar. Jeg er da totalt klar. Der skal bare ske noget i denne måned. Jeg satser på at komme under de 82 kg, og dermed smide 3,1 kg i februar. Vi får se om det lykkes, for jeg skal ud og rejse osv, men jeg vil arbejde hårdt for sagen.
Tillykke til Marianne, du må da vist være selvskrevet til at være februar måneds forbillede for os allesammen!!
Og alle I andre, hvor er det nogle flotte vægttab i disker op med for januar måned. Jeg tror da vi har smidt i nærheden af 40-50 kg i den måned tilsammen. Skulderklap til os alle sammen:-)

Knus Eskimo
17 år2. februar 2007 kl. 15:28
re: februar mål
Eskimo! Ja, du er osse go selv. Det skal nok passe med 40-50 kilo. Jeg er osse klar til februar. Der er røget ca. 3 kilo i januar. Har et mål om 0,5 kilo om ugen, så det kan man godt sige, jeg har nået og mere til :-)

Anna
17 år2. februar 2007 kl. 15:37
re: re: februar mål
Jeg vil også være med på en februar skalle. Jeg satser dog ikke så stort. Jeg vil tabe de sidste 2½ kg som jeg tog på sidst på året, og håber så jeg er klar i marts til at komme længere ned.

jeg er i gang med min 10 på stribe og det går faktisk rigtig godt, jeg er ikke faldet i endnu, men det er også først 3.dagen.
17 år2. februar 2007 kl. 21:28
re: re: re: februar mål
Så er vi tilbage ved sidste mandags udgangspunkt, 85,1. Det satte godt nok tingene noget i stå at holde den fødselsdag, men det var nu det værd:-)
Ihh altså hvor vil jeg gerne se tallet 84 før kommaet snart!!!
Knus Eskimo
17 år3. februar 2007 kl. 13:00
re: re: re: re: februar mål
Hejsa

Jeg tror osse at februar bliver en god måned!

Det er da helt utroligt med det samlede vægttab....hvor er vi gode! ;O)

Mit mål for februar er 5 kg.
Så når jeg ned på 120 og dvs mit næste delmål er nået.

God vind piger ;O)

PhatC
17 år4. februar 2007 kl. 22:13
re: februar mål
Hej alle jeg vil da også være med .... mit mål for feb er 4 kg mindre god kamp til alle
Hilsen
Pastor og ha en go dag
17 år6. februar 2007 kl. 11:08
re: re: februar mål
hej
Jeg melder mig også lige til.
jeg ønsker at tabe mig 4.1kg her i bebruar.
så er jeg på 84.5kg som jeg lå på for 3år siden.
efter den vægt jeg har i dag.
god vind til jer alle. håber vi alle når vore mål.
knus flittiglise
17 år6. februar 2007 kl. 16:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });