#2 af Phatchick (slettet)
Skalleuge uge 6
Du læser en tråd i debat > vægttabPhatchick (slettet)
re: Skalleuge uge 6
Hej Pastor
God idé....den er jeg da med på ;O)
PhatC
God idé....den er jeg da med på ;O)
PhatC
17 år1. februar 2007 kl. 17:20
pastor (slettet)
re: re: Skalleuge uge 6
Hej PhatC
Dejligt. så gi vi den en skalle....jeg har lige læst din profil, jeg tager hatten af for din motivation og gejst til at nå dine mål/delmål.
totalt flot...
ha en god dag
Pastor
Dejligt. så gi vi den en skalle....jeg har lige læst din profil, jeg tager hatten af for din motivation og gejst til at nå dine mål/delmål.
totalt flot...
ha en god dag
Pastor
17 år2. februar 2007 kl. 10:14
Phatchick (slettet)
re: re: re: Skalleuge uge 6
Tak Pastor for de søde ord ;O)
Din motivation fejler da vist heller ikke noget og sikke et fint resultat du opnåede med slankedoktor!
Glæder mig til mandag.....så gir vi den en skalle! ;O)
Go weekend.....
Knus PhatC
Din motivation fejler da vist heller ikke noget og sikke et fint resultat du opnåede med slankedoktor!
Glæder mig til mandag.....så gir vi den en skalle! ;O)
Go weekend.....
Knus PhatC
17 år3. februar 2007 kl. 01:55
pastor (slettet)
re: re: re: re: Skalleuge uge 6
hej
ja så vejede jeg mig til morgen og vægten sagde 74,4kg så jeg har tabt 200g i sidste uge lidt har også ret, nå men mit mål for uge 6 er 1 kg mindre
jeg er klar til "skallen"
ha en god kamp phatc
Hilsen Pastor
ja så vejede jeg mig til morgen og vægten sagde 74,4kg så jeg har tabt 200g i sidste uge lidt har også ret, nå men mit mål for uge 6 er 1 kg mindre
jeg er klar til "skallen"
ha en god kamp phatc
Hilsen Pastor
17 år5. februar 2007 kl. 15:46
Phatchick (slettet)
re: Skalleuge uge 6
Hej pastor
Jeg starter med det vægten stod på igår morges.....det er vist det mest sikre efter føsdagskagen ;O)
Det vil sige at jeg lægger ud med at veje 125 kg og jeg håber ( og bør for at nå mit mål for februar) at tabe 1½ kg i uge 6.
Pøj pøj med det og god kamp ;O)
Knus PhatC
Jeg starter med det vægten stod på igår morges.....det er vist det mest sikre efter føsdagskagen ;O)
Det vil sige at jeg lægger ud med at veje 125 kg og jeg håber ( og bør for at nå mit mål for februar) at tabe 1½ kg i uge 6.
Pøj pøj med det og god kamp ;O)
Knus PhatC
17 år5. februar 2007 kl. 18:23
Phatchick (slettet)
re: re: re: re: re: Skalleuge uge 6
Og tilykke med de 200g.
Jeg kan kun give dig ret....lidt har osse ret og så længe det går i den rigtige retning...ik!? ;O)
Jeg kan kun give dig ret....lidt har osse ret og så længe det går i den rigtige retning...ik!? ;O)
17 år5. februar 2007 kl. 18:25
Er der nogen der har lyst til en skalleuge i uge 6, det går ud på at alle der har lyst indtaster deres vægt mandag, 5 feb, og sætte sig et mål for uge 6 og så næste mandag d 12 feb indtaster (ny)vægt igen.
jeg er sikker på det bliver en succe for os alle, og samtidige lidt sjovt.
hejsa
pastor