Især med hjælp herfra. Med til historien hører at jeg gik i terapi, pga. en tragedie vi kom ud for. terapien havde ikke noget direkte med vægttabet at gøre. Men gjorde at mit selvværd steg. Jeg fik ovenikøbet to flasker vin af min læge, for han havde aldrig oplevet en patient tabe sig så meget. Der gik ca. et halvt år, før vægten begyndte at stige for alvor. Min krop havde ikke vænnet sig til den tynde version endnu. Jeg indtog flere kalorier end jeg forbrugte uden at tage mig i agt. Jeg var træt af vægt tyranniet. Derfor er det mig imod at veje mig hver dag, Men i har nok ret, det er en god ide´så det ikke skrider igen.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Med til historien hører at jeg gik i terapi, pga. en tragedie vi kom ud for. terapien havde ikke noget direkte med vægttabet at gøre. Men gjorde at mit selvværd steg.
Jeg fik ovenikøbet to flasker vin af min læge, for han havde aldrig oplevet en patient tabe sig så meget.
Der gik ca. et halvt år, før vægten begyndte at stige for alvor. Min krop havde ikke vænnet sig til den tynde version endnu. Jeg indtog flere kalorier end jeg forbrugte uden at tage mig i agt. Jeg var træt af vægt tyranniet. Derfor er det mig imod at veje mig hver dag, Men i har nok ret, det er en god ide´så det ikke skrider igen.