til alle

Du læser en tråd i debat > vægttab

til alle
Tak for opmuntring og støtte.
Det er alletiders.
Jeg har prøvet turen før.
Tabte fra 1990-1992 knap 80kg, hvorfor så tage på igen?
Jeg levede af æg grapefrugt og grovboller i de 2 år. Dengang vidste jeg(og mange andre)ikke bedre.
17 år1. februar 2007 kl. 11:19
re: til alle
Puha - sejt Afrodithe. Kan du overhovedet lide æg, grapefrugt og grovboller i dag?

Anna
17 år1. februar 2007 kl. 11:24
re: re: til alle
Ja det kan jeg godt, men der var godt nok en lang periode hvor jeg gik udenom især grapefrugt
17 år1. februar 2007 kl. 13:09
re: re: re: til alle
hold da op, så ved du jo du kan.

Hvor lang tid gik der fra du havde tabt dig til du
begyndte at tage på igen?

Jeg spørg fordi jeg har hørt at det tager kroppen 3 år at vende sig til sin nye vægt. Når vi taber os modarbejder kroppen os og sender signaler op til hjernen om at der er hungersnød og så siger hjernen, spis,

Jeg ved godt at jeg har skrevet det før. Det med at hjernen siger spis har jeg selv hørt Arne Astrup sige i fjernsynet. Det med de 3 år er mere usikkert hvor jeg har det fra.
17 år1. februar 2007 kl. 13:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });