Yes yes yes

Du læser en tråd i debat > vægttab

Yes yes yes
Hej alle

Jeg er stadig med i AMO90 klubben.

I dag sige vægten 88,2. Det er 800 gram siden fredag. En fantastisk følelse. Er allerede begyndt at se frem til at nå under 80. Tja et par måneder, så er den der. Det er jeg sikker på.

Jeg har det superskønt med mig selv i dag - og har i øvrigt også fået nyt hår og make-up. Så her triller livet bare lystigt derudaf.

Anna
19 år29. april 2005 kl. 12:23
re: Yes yes yes
Tilykke med de 800g. Det er virkeligt flot.

Jeg kan godt forstå hvis du svæver rundt, og så også nyt hår og make-up. Du er jo næsten blevet en ny kvinde.....

StoreSøs
19 år29. april 2005 kl. 12:28
Kæmpe stort tillykke med de tabte 800 g. flot gået.

Knus Chiffi
19 år29. april 2005 kl. 12:30
hej Anna
Det er SUPER flot ! Rigtig godt gået. Og med nyt hår og makeup - ja så ligger motivationen vel HELT i top !
(nøj det rimer)...
Klø endelig videre på derudaf - så skal du nok nå målet inden for de næste par måneder.
Endnu engang - super flot !
Corina
19 år29. april 2005 kl. 12:30
Hej Anna.
Det er sku da så flot, 800 g hmm bliver jo helt misundelig.
Stort tillykke.
Bamse
19 år29. april 2005 kl. 12:40
Hej Anna

Sådan det køre da bare for vildt for dig - super med et vægtab på 800 gram på en uge. Kan godt forstå at humøret er i top - bliver da også helt glad for at læse dit indlæg.

Knus smiley
19 år29. april 2005 kl. 12:44
Tillykke med det flotte vægttab. Det bliver en kanon oplevelse når vægten smutter nedaf til 79 kg *smiler*. Hvad med at love dig selv en gave når du komme ned på 80 kg. Jeg har en bonus til mig selv for hver 5 kg jeg taber mig (det har du nok læst om i mine tidligere indlæg). Og det motiverer jo også, når der er noget at se frem til.

Pøj pøj fremover.

Knuz Marianne
19 år29. april 2005 kl. 13:33
Hej Marianne

Jeg synes også det er en god idé med bonus. Min største bonus er, at jeg på min fødselsdag i august skal en tur i kirken med min mand. Vi skal giftes igen. Vi blev gift på rådhuset for 15 år siden. Tja, og nu har vi bare lyst til at bekræfte kærligheden. Bonus vil jo så være, at jeg ser hammerlækker ud til mit bryllup.

En anden bonus er, at jeg snart kan passe noget rigtig fedt tøj, som bare hænger i skabet og venter på mig. Noget jeg købte for nogle år siden og noget, jeg faktisk lige har købt - for småt - for at lokke mig selv.

Og så for jeg jo bonus hver dag, når jeg kan se forandringerne i spejlet. Det kan ses, når man er over 13 kilo lettere. Og det er simpelthen kanon. Det giver mig bare endnu mere blod på tanden til at komme af med de sidste ca. 16 kilo.

Anna
19 år29. april 2005 kl. 13:54
Hej Anna,

Tillykke med det næste 1 kilo - det er bare så flot gået. Og sikke et dejligt mål du har - at blive gift i kirke, det er bare så skønt. Rigtig god weekend, og tillykke med det "nye" hår og look.......det er jo helt skønt at kunne forkæle sig selv sådan.
19 år29. april 2005 kl. 14:26
Anna!....
Du er simpelthen for sej! STORT tillykke med vægttabet, selvfølgelig holder du dig i AMO90-klubben, det tvivler jeg ikke et sekund på....og måske før du har set dig om i AMO80-klubben i stedet for ;o) Det lyder rigtigt hyggeligt at I skal ha' kirkebryllup til august, -sikke da en sejr, når du skal stå der og se super lækker ud over for din mand, -han kan da kun være stolt af dig!! ;o) Ha' en vidunderlig weekend, den er da i hvert fald startet rigtigt godt med nyt hår, makeup og ikke mindst vægttab...Knuzzer Muldebeerg
19 år30. april 2005 kl. 08:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...